Andres Uibomäe on tootedisainer ja ‑arendaja, kes arendas perioodil 2008-2016 ajaloolist tsiklit Renard. Nende aastatega jõudis Eesti bränd rahvusvahelisse tsiklikogukonda, päringuid tuli isegi USAst ja tootest kirjutasid mitmed erialaväljaanded. Märkimisväärne oli ka tsikli hind - üle miljoni krooni.

- Tootedisainer ja ‑arendaja Andres Uibomäe.
- Foto: Harro Puusild
Suurema tootmiseni Renard siiski ei jõudnud ja investorite vähese huvi tõttu otsustas Andres Uibomäe projekti 2016. aastal lõpetada. "Läksime nii kaua, kuni suutsime," ütleb Uibomäe. Pärast 2016. aastat on tsiklikirg mehes säilinud ja plaan käivitada väiketootmine on endiselt jõus. Mis juhtus Renardiga ja milliseid tulevikuplaane Uibomäe peab, sellest "Tööstusuudised eetris" saates räägimegi.
Saadet juhib Harro Puusild.
Saadet toetavad Radius Machining ja Hansavest.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Kuula saadet siit:
Eesti tsiklibrändi tõus ja mõõn: IT-sektor röövis investorite tähelepanu
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Muuga tööstuspark, mis asub Eesti suurima kaubasadama territooriumil, hõlmab 76 hektarit. Sadamasisene asukoht on atraktiivne nii Eesti kui ka väliskapitalil põhinevatele tootmisettevõtetele ning annab võimaluse vähendada transpordikulusid. Enamik krunte on juba kaetud eelkokkulepete või kavandatavate investeeringutega, kuid kahele viimasele vabadest kinnistutest ootab Tallinna Sadam pakkumisi avaliku konkursi korras hiljemalt novembri lõpuks.