• 08.05.25, 08:31

Inissioni Eesti tehased säilitasid stabiilsuse, kuid kontserni käive langes

Elektroonikatootmise kontsern Inission avaldas oma 2025. aasta esimese kvartali majandustulemused, mida iseloomustab üldine käibelangus, kuid samas tugev tellimuste kasv ja stabiilne tootmine, sealhulgas Eestis.
Inission Tallinna juht Nadežda Dementjeva.
  • Inission Tallinna juht Nadežda Dementjeva.
  • Foto: Liis Treimann
Kontserni esimese kvartali käive oli 483,6 miljonit Rootsi krooni ehk umbes 41,1 miljonit eurot, mis on 16,8% vähem kui mullu samal ajal (49,4 miljonit eurot). Puhaskasum enne makse langes ligikaudu 290 000 eurot, võrreldes eelmise aasta sama perioodi 3,9 miljoni euroga. Tellimuste maht suurenes ligi 51,6 miljonit eurot, mis viitab võimalikule nõudluse taastumisele aasta teises pooles, teatas ettevõte.

Seotud lood

Majandustulemused
  • 17.06.24, 09:22
Majandustulemused: Inission Tallinn kasvatas kasumi kümnekordseks
Elektroonikakomponentide tootja Inission Tallinn teenis läinud aastal 27,7 miljoni eurose käibe juures 2,2 miljonit eurot tegevuskasumit. 2022. aastal oli ettevõtte müügitulu 21 miljonit ja tegevuskasum 0,2 miljonit eurot, selgub ettevõtte aastaaruandest.
Uudised
  • 18.02.25, 07:59
Keerulisi otsuseid tegema pidanud tööstusjuht: „Tellimuste voog näitab taastumise märke“
Tellimuste voog näitab taastumise märke ja klientide aktiivsus on suurenenud, tõdeb metalli- ja elektroonikatööstuse Inission Tallinn tegevjuht Nadežda Dementjeva. „Oleme ettevaatlikult optimistlikud,“ lisab ta.
Intervjuu
  • 26.07.24, 11:13
Nadežda Dementjeva: suurinvesteeringute saamiseks peame arvestama kolme võtmeteguriga
Plaan soodustada suurinvesteeringute toomist Eestisse on kindlasti oluline samm, aga selleks peame arvestama kolme võtmeteguriga, leiab metalli- ja elektroonikatööstuse Inission Tallinn juht Nadežda Dementjeva.
  • ST
Sisuturundus
  • 24.11.25, 14:39
Sihtriikide messidel osalemine on allhanketööstuse ellujäämise küsimus
Eesti tööstusettevõtted otsivad tööd ja tellimusi, kuid paljud teevad seda valest kohast – kontorist. Tegelikkuses on üks osa järjepidevast müügistrateegiast erialamessidel osalemine, sest see hoiab ettevõtte konkurentsis ja usaldusväärsena.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Tööstusuudised esilehele