Kuigi Jeld-Wen Eesti juhid eeldasid, et eelmise aasta globaalsed sündmused mõjutavad ettevõtte äritulemusi negatiivselt, siis tegelikult oli uksetootja mullu kasvukursil.
- Uksetootja Jeld-Wen Eesti juhid märgivad aastaaruandes, et ettevõtte turupositsioon on tugev. Foto: JELD-WEN
Ettevõtte müügitulu oli 2022. aastal 79,8 miljonit eurot (2021. a 73,7 miljonit eurot) ja puhaskasumit teeniti 3,1 miljonit eurot, aasta varem 2,7 miljonit eurot.
Seotud lood
Rakvere ukse- ja lengitootja JELD-WEN, TalTechi Virumaa kolledž ja Rakvere Ametikool allkirjastavad koostööleppe kutse- ja kõrghariduse edendamiseks Virumaal. Esimene ettevõtte stipendiaat on juba õpinguteks valmis.
Jaanuari alguses selgus, et puituste ja -lengide tehas JELD-WEN Eesti sulgeb saeveski ja osa inimesi jääb tööta. Tehase juhi Erkki Ehandi sõnul on aga uus värbamislaine juba alanud ja aasta jooksul tuleb täita 50 uut töökohta.
Eesmärgiga investeerida Põhja-Euroopas uksekategooria tugevdamisse ning teha valik klientide ja partnerite jaoks lihtsamaks, vähendab JELD-WEN oma kaubamärkide arvu, suunates Põhja-Euroopas fookuse ühele uksebrändile Swedoor.
Mõnele ettevõttele on koroonakriis kujunenud mõistagi palju soodsamaks ja tehtud on rekordtulemusi. Üks neist on maailma suurim puituste tootja JELD-WEN, mille Põhja-Euroopa regioon tegi koroonakriisi ajal oma rekordtulemused. JELD-WENi Eesti ettevõtte personalijuht Karin Rändla ütles muu hulgas, et uue aasta eelarvet tehes ei ole võimalikke koroonakriisi mõjusid sisse planeeritud ja töötajatega seotud muudatusi pole plaanis teha.
Maailma suurim kaablitootja Prysmian on tutvustamas kontserni uut äristrateegiat, millega liigutakse kaablitootjast täislahenduste pakkujaks. Ettevõtte juhi Massimo Battaini sõnul on viieaastase äristrateegia Connect to Lead eesmärk ära kasutada praegust turupositsiooni oma tugevuste arendamiseks ja kindlustamiseks ning olla eestvedaja kaablitööstuse innovatsioonis.