• 02.12.25, 09:14

Eesti edukamad süvatehnoloogia iduettevõtted tegelevad tööstussektoris

Tänavu kolme kvartaliga kaasasid Eesti süvatehnoloogia iduettevõtted 91 miljonit eurot – 41% kogu idusektori investeeringutest. Kuigi teaduspõhised firmad moodustavad kõigist idudest vaid 12%, on nende kasv ületanud sektori keskmist nii käibes kui tööjõumaksudes.
Eesti suurim sübatehnoloogia iduettevõte on kaitsetööstust esindav Milrem, mille töötajate arv on kasvanud 342ni. Pildil ettevõtte juht Kuldar Väärsi.
  • Eesti suurim sübatehnoloogia iduettevõte on kaitsetööstust esindav Milrem, mille töötajate arv on kasvanud 342ni. Pildil ettevõtte juht Kuldar Väärsi.
  • Foto: Andras Kralla
Startup Estonia andmetel tegutseb Eesti idusektoris kokku 1556 ettevõtet, neist 185 on süvatehnoloogia fookusega. Aasta esimese üheksa kuuga kasvas nende ettevõtete kogukäive 26%, ulatudes 295 miljoni euroni.

Seotud lood

Uudised
  • 01.10.25, 09:30
Tööstussektoris tegutsevad süvatehnoloogiaettevõtted kaasasid poolaastaga 88,3 miljonit eurot
Eesti süvatehnoloogiaettevõtted kaasasid tänavu esimesel poolaastal valdkonda 88,3 miljoni euro ulatuses investeeringuid, mis moodustab üle poole kogu idusektori rahakaasamisest. Esile tõusevad eelkõige kaitsetööstuse, energiatehnoloogiate ja materjaliteaduse rakendused.
Uudised
  • 11.08.25, 12:35
Eesti süvatehnoloogia firma UP Catalyst muudab juba Põhjamaade värvitööstust
Eesti süsinikutehnoloogia firma muudab Põhjamaade värvitööstust: UP Catalyst ja Teknos alustavad koostööd, et tuua turule CO₂-põhised värvipigmendid.
Uudised
  • 08.05.25, 13:00
Eesti süvatehnoloogia ettevõtete kvartalikäive ületas 100 miljonit eurot
Eesti süvatehnoloogia iduettevõtete kogukäive ületas tänavu esimeses kvartalis esmakordselt 100 miljoni euro piiri, kasvades aastaga 10 protsenti. Samal ajal tasusid sektori ettevõtted riigile 15,4 miljoni euro eest makse ehk 14 protsenti rohkem kui aasta varem.
  • ST
Sisuturundus
  • 24.11.25, 14:39
Sihtriikide messidel osalemine on allhanketööstuse ellujäämise küsimus
Eesti tööstusettevõtted otsivad tööd ja tellimusi, kuid paljud teevad seda valest kohast – kontorist. Tegelikkuses on üks osa järjepidevast müügistrateegiast erialamessidel osalemine, sest see hoiab ettevõtte konkurentsis ja usaldusväärsena.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Tööstusuudised esilehele