• 13.10.25, 16:29

Gartner: 70% suurfirmadest võtab aastaks 2030 tarneahelas kasutusele AI-põhise prognoosimise

Uuringufirma Gartner ennustab, et 70% suurtest organisatsioonidest hakkab aastaks 2030 kasutama AI-põhist tarneahela prognoosimist tulevase nõudluse ennustamiseks. Tehisarul põhineval ennustusel on suur potentsiaal, kuid selle rakendamine on endiselt piiratud ja seda näiteks tarneahela planeerimise eest vastutavate juhtide selge visiooni puudumise tõttu.
Tervikliku andmestrateegia loomiseks tuleks kaasata ka sidusrühmi ja sealhulgas ka kaubanduspartnereid, sest see aitab tagada andmete kvaliteeti, juhtimist ja andmevoogude toimimist.
  • Tervikliku andmestrateegia loomiseks tuleks kaasata ka sidusrühmi ja sealhulgas ka kaubanduspartnereid, sest see aitab tagada andmete kvaliteeti, juhtimist ja andmevoogude toimimist.
  • Foto: Pixabay
Kui jõuda n-ö kontaktivaba prognoosimiseni, et enam ei peaks manuaalselt andmeid sisestama ja puuduks ka vajadus inimese pidevaks sekkumiseks, pakuks see ainulaadset skaleeritavat automatiseerimisvõimalust nõudluse planeerimises, seisis Gartneri pressiteates.

Seotud lood

Uudised
  • 19.06.25, 13:27
Paulig paneb 2,7 miljoniga tehisintellekti laboris maailma kalleimat maitseainet kasvatama
Pauligi riskikapitali haru PINC investeerib 2,7 miljonit eurot iduettevõttesse BlueRedGold, mis hakkab tehisintellektil põhineva täppisautomatiseerimise abil kasvatama laboritingimustes maailma kalleimat maitseainet safranit.
Uudised
  • 04.06.25, 12:03
Tarneahelajuhid: tööstuse tulevikku kujundavad kohanemisvõime, koostöö ja andmed
Pärnu tarneahelakonverentsil selgus teist korda parim tarneahelajuht 2025, kelleks valiti Premium Brands´i ja Mysnacki juht Ellyt Talv. Nominentideks olid veel Pipelife Eesti tarneahelajuht Sten Sats, Hanza Mechanics Tartu tarneahelajuht Kadi Eensalu ja Éolane Tallinna tarneahelajuht Marko Kostap. Tiitlisaaja väljakuulutamisele eelnes nominentide vestlusring.
Uudised
  • 16.07.25, 08:06
VESTLUSRING | Urmas Hiie tarneahelate juhtimisest: usaldus on kõige alus, tarneahela roll on müügi lubadusi täita
Ventilatsiooniseadmete tootja ETS Nordi jaoks ei ole tarneahel kuluallikas, vaid strateegiline kasvuplatvorm ja müügi tugevaim liitlane, selgus ettevõtte juhtide vestlusringist maikuisel Pärnu tarveahelakonverentsil.
  • ST
Sisuturundus
  • 24.11.25, 14:39
Sihtriikide messidel osalemine on allhanketööstuse ellujäämise küsimus
Eesti tööstusettevõtted otsivad tööd ja tellimusi, kuid paljud teevad seda valest kohast – kontorist. Tegelikkuses on üks osa järjepidevast müügistrateegiast erialamessidel osalemine, sest see hoiab ettevõtte konkurentsis ja usaldusväärsena.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Tööstusuudised esilehele