Balsnacki arendusjuht jagab turundusnippe: messisavannis pead olema lõvi
Messil oma tooteid tutvustades pead sa esiteks silma paistma, teiseks kliendile meelde jääma, rääkis snäkitootja Balsnack arendusjuht ning juhatuse liige Reigo Rusing konverentsil Industry 5.0 ettevõtte turundusnippe tutvustades.
Balsnacki arendusjuht ja juhatuse liige Reigo Rusing soovitas kõigil välismessidel osalejatel olla “lõvi savannis.”
Foto: Rene Lutterus
Balsnack on 1992. aastal asutatud pereettevõte ja Eesti ainus ja suurim kartulikrõpsude tootja, kelle portfellis on üle 100 erineva toote. 2022. aastal eksportis Balsnack oma tooteid mitmekümnesse riiki, suurim ekspordipartner oli Jaapan.
Pariisis algas laupäeval ülemaailmne toidumess SIAL Paris, mis kestab 19. oktoobrini. Eesti Põllumajandus-Kaubanduskoda korraldas Eesti toidutootjate ühise osalemise messil. Koja kaudu osaleb messil 15 Eesti ettevõtet.
Majandus- ja kommunikatsiooniministeerium saatis kooskõlastamiseks eelnõu, millega pakutakse väikese ja keskmise suurusega ettevõtjatele võimalust taotleda toetust valdkondlikel välismessidel osalemiseks. Toetuse peamiseks sihtgrupiks on töötlevas tööstuses ning nutika spetsialiseerumise kasvualade valdkonnas tegutsevad VKEd.
Majanduses valitsev ebakindlus sunnib paljusid ettevõtteid investeerimisplaane edasi lükkama, kuid sageli toovad just keerulistel aegadel tehtud nutikad otsused edu hetkel, kui turg taas kasvama asub. Õige hetke tabamiseks tuleb firma tegemistesse sügavam pilk heita, plaanid selgelt paika sättida ning õigel ajal õiged sammud astuda. Kuidas see täpsemalt käib ja kes ütleb, millal on just sinu äri jaoks see kõige õigem aeg?