Autor: Kristiina Kriisa • 27. september 2023

Nõo lihatööstus pürib disainmõtlemise toel Rootsi turule

Viimased turbulentsed ja kriisidest kubisevad aastad on lihatööstuse turutunnetuse pea peale pööranud. Nõo Lihatööstuse kohaselt tuleb järgmisi trende ja tarbijate soove ennustada vahel lausa kõhutunde pealt. Viimastel aastatel on neil tootearenduses olnud abi disainmõtlemise põhimõtete rakendamisest.
Nõo Lihatööstuse nõukogu esimees Simmo Kruustük.
Foto: Nõo Lihatööstus

Tootearendus on toidusektoris äärmiselt keeruline protsess ning seda eriti kiiresti riknevate lihatoodete puhul. Viimaste aastate suurimaks probleemiks on turutunnetuse tabamine. Tootjate sõnul ei ole võimalik enam turu-​uuringute või matemaatiliste mudelitega ennustada, mis võiks olla järgmine trend.

Liitu Tööstusuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Harro PuusildTööstusuudised.ee juhtTel: 519 355 24
Toomas KeltTööstusuudiste toimetajaTel: 50 72 816
Anu SoometsSündmuste programmijuht Tel: 5164397
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 6670 077