Autor: Kristiina Kriisa • 27. september 2023
Nõo lihatööstus pürib disainmõtlemise toel Rootsi turule
Viimased turbulentsed ja kriisidest kubisevad aastad on lihatööstuse turutunnetuse pea peale pööranud. Nõo Lihatööstuse kohaselt tuleb järgmisi trende ja tarbijate soove ennustada vahel lausa kõhutunde pealt. Viimastel aastatel on neil tootearenduses olnud abi disainmõtlemise põhimõtete rakendamisest.
Nõo Lihatööstuse nõukogu esimees Simmo Kruustük.
Foto: Nõo Lihatööstus
Tootearendus on toidusektoris äärmiselt keeruline protsess ning seda eriti kiiresti riknevate lihatoodete puhul. Viimaste aastate suurimaks probleemiks on turutunnetuse tabamine. Tootjate sõnul ei ole võimalik enam turu-uuringute või matemaatiliste mudelitega ennustada, mis võiks olla järgmine trend.