Vedur Paul tuli üle lahe viimiseks osaliselt lahti võtta.
Foto: Operail
Kolmas Soome läinud vedur nimega Paul võeti üle lahe viimiseks osaliselt lahti ning laaditi Paldiski sadamas laevale. Soomes Hanko sadamas pandi vedur uuesti kokku ja sõidutati Kotkasse depoosse, kus vedur seadistatakse. Seejärel registreeritakse vedur Soome raudteel ning sellest saab ametlikult C30-MF.
Soome riik lubas ligi aasta aega kestnud katsesõitude ja asjaajamise järel Soome avalikule raudteele esimese Eestis Operaili Tapa depoos ehitatud C30-MF veduri.
Pea kaheksa kümnendi pikkuse pausi järel paari aasta eest Eestis veduriehitamise taaselustanud rahvusvaheline raudtee-ettevõte Operail juhatas sisse järgmise peatükki Eesti ja Baltimaade raudteesektoris, kui alustati esimese LNG-liiniveduri ehitustöid.
igus kui tuntud masinaehituslike komponentide tarnija on jõudsalt edasi arendanud võimekust robotlahenduste osas. Lineaarrobotite puhul pakutakse reeglina standardlahendusi, milleks on käigupikkused mõõtudes 2000 x 2000 x 1000 mm. Kuid siis esitas huvitava väljakutse ettevõte Metaprint, kes vajas rätsepalahendust tööalaga 4700 x 2600 x 900 mm.