• 03.08.22, 11:21

Valio vähendab joogijogurtite suhkrusisaldust ligi 13 tonni võrra

Viimastel aastatel on kasvanud eestlaste terviseteadlikkus, mille valguses on märgata ka tarbijate suurenenud soovi madalama suhkrusisaldusega toodete järele. Valio Eesti on oma toodetes suhkru vähendamisega tegelenud järjepidevalt juba 2016. aastast, sel kevadel otsustati aga aastaga vähendada kõigis Alma joogijogurtites lisatava suhkru kogust kokku ligikaudu 13 tonni.
Valio vähendab joogijogurtite suhkrusisaldust ligi 13 tonni võrra
  • Foto: Valio
2020. aastal Eesti Konjunktuuriinstituudi poolt läbiviidud uuringust selgus, et 48% eestlastest püüab vältida või vähendada suhkru tarbimist, samas kui 2010. aastal oli selliseid tarbijaid vaid 26%. Kasvava trendi valguses viis Valio esimesed uuendused sisse juba 2016. aastal, mil hakati järk-järgult vähendama jogurtite, kohupiimade ja keefirite tootegruppides lisatud suhkrute hulka ning aastaga eemaldati piimatoodetest ligi 35 tonni suhkrut.

Seotud lood

Uudised
  • 20.04.22, 14:50
Eesti parimaks toiduaineks valiti esmakordselt lastetoit
Toiduliit tunnustas täna Tallinnas, Olümpia hotellis toimunud aastakonverentsil Eesti parimaid toiduaineid. 2022. aasta Eesti Parima Toiduaine tiitli viis koju Salvesti Ökoloogiline toortatraroog veiselihaga sarjast Põnn, mis on valminud kodumaisest mahe toortatrast, mahe veiselihast ning ökoloogilistest köögiviljadest ja maitsetaimedest. Põnni ainulaadne toode püstitas ka omamoodi verstaposti – kunagi varem pole lastetoit pälvinud „Eesti Parima Toiduaine“ konkursi parima tiitlit.
Uudised
  • 09.02.22, 09:24
Jogurtitele jääb sel aastal panemata 4 miljonit plastikkaant
Lähtuvalt Euroopa Liidu direktiivist tuleb Eestis aastaks 2026 oluliselt vähendada ühekordsete toidupakendite kasutust. Plasti järkjärguliseks vähendamiseks jäetakse Valio Eesti piimatööstuses tänavu lisamata plastikkaaned 4 miljonile jogurtitopsile, mille käigus jääb kokku kasutamata 9,6 tonni plastikut.
  • ST
Sisuturundus
  • 09.10.25, 18:27
HUUMi plahvatuslik hüpe Tartu garaažist maailmaturule Odoo abiga
HUUM alustas garaažiettevõttena, mis asus „kusagil Tartus“ ja valmistas keriseid. Kuid ettevõtte ambitsioon oli edasi kasvada nii garaažist kui ka Tartust. Selleks tuli valida omale ka ERP süsteem, mis ei jääks arengu tarbeks kitsaks, kuid ei tekitaks oma halduse või kulukuse poolt liigset koormust. Valikus olid mitmed tootmisele optimeeritud ERP süsteemid ja Odoo.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Tööstusuudised esilehele