Nõo Lihatööstus läks suurima kohalikul kapitalil lihatööstusena üle täielikult roheenergial põhinevale tootmisele, mis oli osa ettevõtte mahukast keskkonna- ja investeeringuprogrammist.

- Nõo Lihatööstuse nõukogu esimees Simmo Kruustük.
- Foto: Nõo Lihatööstus
„Üleminek 100% roheenergial tootmisele ja vastava rohesertifikaadi saavutamine oli vaid üks lõik meie eesmärgistatud keskkonnapoliitikast,“ ütles Nõo Lihatööstuse nõukogu esimees Simmo Kruustük pressiteates. „Alustasime pakenditest, seal kasutatud plasti koguse vähendamisest ja keskkonnasõbralike värvide kasutamisest, veopakenditest, nüüd roheenergia – astume iga päev üha uusi jõulisi samme keskkonnahoiuks.“
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Järgmise aasta eelarvet tehes kompame pimeduses, sest ei tea, mida sisend- või tooraine hinnad edasi teevad, avas Nõo Lihatööstuse nõukogu esimees Simmo Kruustük novembris Tööstuse äriplaani konverentsil oma uue aasta mõtteid.
Järgmisel aastal tähistab Nõo Lihatööstus oma 30. tegutsemisaastat. Ettevõte sai loodud 1992. aastal Nõo kolhoosi vorstitsehhi ruumides ning esimeseks tooteks oli legendaarne Nõo rulaad, mida valmistati toona 100 kilo päevas. Nüüdseks kuulub Nõo portfelli üle 400 lihatoote, mida on Nõo Lihatööstuse nõukogu esimehe Simmo Kruustüki sõnul väga palju, kuid tegemata ju ka jätta ei saa ning tootearendus käib pidevalt täiskäigul edasi.
Tallinna Direktorite Klubi andis täna üle järjekordse „Aasta noore juhi“ preemia, mille pälvis OÜ Nõo Lihatööstus nõukogu esimees ning müügi ja turundusdirektor Simmo Kruustük.
Möödunud aastal parima pereettevõtte tiitliga pärjatud Nõo Lihatööstuse nõukogu uue liikmena alustab Katrin Kruustük, mis aitab saavutada strateegilist eesmärki olla eelistatuim lihatööstus lisaks Eestile ka Lätis ja Leedus.
Eesti ettevõtjad otsivad kasvu välisturgudelt, ent samal ajal näitab Euroopas ettevõtete pankrotistatistika kasvutrendi. Ekspordiriskid ei ole enam nišiteema – see on kasvu takistav reaalsus, millega peab arvestama iga juht, kelle kliendid ja kasvuambitsioonid asuvad piiri taga.