• 11.11.20, 10:11

Kas tulevikus kolime kõik puitmoodulitest tehasemajadesse?

Keskkonna- ja ehitusnõuded, ehitamise kiirus ning töö efektiivsus suruvad ehitusturul peale muutusi, vähemalt on selles kindel puitmajatehastesse kümneid miljoneid eurosid panustanud Harmet OÜ. Masstootmises on võit sees ka teiste hinnangul, isegi kui nad täit õhinat ei jaga.
Sellistest kuuemeetristest moodulitest peab ühtmoodi "nähtamatult" saama kokku panna nii korterelamu kui haiglaruumid.
  • Sellistest kuuemeetristest moodulitest peab ühtmoodi "nähtamatult" saama kokku panna nii korterelamu kui haiglaruumid. Foto: Andras Kralla
Kvaliteedi tagamise mõttes ei ole tehases tootmisele alternatiivi ning tulevikus saab tehasmaja üheks peamiseks ehitusvormiks, leiab Egle Vogt, Harmeti projektijuht, kes osaleb ka kunstiakadeemias veetavas masskohandatavate puidust hoonete ehk nn mustermajade uurimisrühmas.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 17.01.25, 16:09
Kas elektriauto ja hübriidajamiga sõiduk saavad olla samas hinnaklassis?
Saavad, vähemasti uue Opel Frontera näitel, mille korral on hübriidajamiga sõiduki (GS-varustuses) ja soodsaima täiselektrilise versiooni hinnaerinevuseks vaid 900 eurot. Kui te ei usu, siis minge ja uurige lähimas Opeli esinduses ise järele. Lisaks leiate sealt teisegi Opeli linnamaasturite alase uudise, milleks on auhinnatud Grandlandi teine põlvkond.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Tööstusuudised esilehele