Autor: Tööstusuudised.ee • 27. märts 2018
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Premia jäätisemüük kasvas 16,5%

Aivar Aus
Foto: Raul Mee
Vaatamata 2017. aasta jahedale suvele kasvatas Premia Tallinna Külmhoone AS jäätisemüüki Eestis 16,5% võrra. Ettevõtte konsolideeritud käive oli 48,6 miljonit eurot ja puhaskasum 3,6 miljonit eurot.

Premia juhatuse esimehe Aivar Ausi sõnul on ettevõte suutnud viimastel aastatel vaatamata jahedatele suvedele oma tulemusi jätkuvalt parandada. “Tänu pühendunud meeskonnale tootsime ja turustasime mullu 5440 tonni ehk ligi 11 miljonit liitrit jäätist. Üle kahe kolmandiku sellest, ehk 3100 tonni müüsime Eestis, ja ülejäänu oma peamistel eksportturgudel Lätis, Leedus ja Soomes,“ kommenteeris Aus pressiteate vahendusel. 

Ausi sõnul on Premia saavutanud viimase kümne aasta kõrgeima turuosa tulemuse – Nielseni andmetel ületas see 2017. aastal 40% künnise, mis kindlustab veelgi Premia positsiooni jäätiseturu liidrina.

„Oleme saavutanud taseme, kus tänast turuosa kasvatada on äärmiselt keeruline, mistõttu on meie peamine eesmärk kätte võidetud turuosa säilitada. Samas on meil algavaks hooajaks piisavalt ambitsioonikad plaanid, mis ei välista, et suudame oma positsiooni veelgi suurendada,“ sõnas Aus.

Tema sõnul aitas heade tulemuste saavutamisele kaasa ka põhjalikult läbimõeldud tooteportfell. „Premia viimaste aastate kogemus näitab, et liiga suur brändide valik poelettidel ajab tarbija segadusse ning mitmed head tooted jäävad jäätiste virvarris sootuks tähelepanuta. Seetõttu oleme keskendunud kõige armastatumatele brändidele, mis on ennast turul tõestanud ja mida ka tulevikus edasi arendame,“ rääkis Premia juhatuse esimees.

Premia tooteportfelli vundamendiks on Eriti Rammus tootesari, mis on oma 11,6% turuosaga ka kogu Eesti jäätiseturu populaarseim kaubamärk. Eriti Rammusale järgnevad 10,6% turuosaga Premia brändi kandev tootesari ning 6,7% turuosaga Väikse Tomi jäätised.

Premia Tallinna Külmhoone on Eesti jäätiseturu liider. 2017. aasta seisuga on Premia turuosa Eesti jäätiseturul 40,5%. Ettevõtte kõige populaarsemad tooted on Premia premium tootesari, Eriti Rammus koorejäätised, Väikse Tomi pulgajäätised ja 1980. aasta olümpiamängude auks loodud Regatt jäätis. Premia Tallinna Külmhoone AS kuulub rahvusvahelisel kapitalil põhinevasse Food Union gruppi.

Liitu Tööstusuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Harro PuusildTööstusuudised.ee juhtTel: 519 355 24
Toomas KeltTööstusuudiste toimetajaTel: 50 72 816
Anu SoometsSündmuste programmijuht Tel: 5164397
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 6670 077