• 09.05.16, 12:34
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eesti Trükitööstuse Liidu uus nimi on Eesti Trüki- ja Pakenditööstuse Liit

Alates 18. märtsist on Eesti Trükitööstuse Liidu uueks nimeks Eesti Trüki- ja Pakenditööstuse Liit. Nimemuutuse eesmärgiks on eristuda senisest paremini katuseorganisatsioonina, mille tegevusvaldkonda kuulub lisaks trükile ka pakenditootmine.
Eesti Trüki- ja Pakenditööstuse Liidu logo.
  • Eesti Trüki- ja Pakenditööstuse Liidu logo.
Tõuke muutuseks on andnud aina tihenevad kokkupuutepunktid trüki- ja pakenditööstuses ning liidu liikmete tegevuse laienemine. Organisatsiooni nimemuutuse põhjuseks on ühtlasi ka vajadus muutuda kaalukamaks partneriks nii riiklike kui ka rahvusvaheliste partnerite jaoks ning viitab pakenditootjate osalemisele katuseorganisatsioonis.
ETPL juhataja Kati Rostfeldi sõnul on just praegu õige hetk sellise muudatuse elluviimiseks - ajaga peab kaasas käima. Eesti tru?kiettevo?ttevõtted kasvatavad oma a?ritegevust aina enam uute teenuste ja lisandva?a?rtuse loomisega. Uusi tehnoloogiaid rakendades on aina enam u?hendatud tru?ki- ja pakenditootmine, arendades ja luues juurde uusi tooteid ja töökohti.
Nimemuutus toob mõningasi muutusi liidu eesmärkides ja tegevuses, kuid peamised eesmärgid jäävad samaks: aidata kaasa sektori konkurentsivo?ime to?stmisele korraldades koolitus- ja konsultatsioonitegevust, infoalast teenindamist ning liikmete ühisturundamist ekspordi kasvatamiseks.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Eesti Trüki- ja Pakenditööstuse Liitu kuulub hetkel 31 liiget, kaetud on kuus põhilist tootmis-valdkonda: perioodika, pakend, etikett, raamat, reklaam ja digitrükk. Liidu liikmed annavad tööd enam kui 1500 inimesele ning toodavad üle 60% sektori kogukäibest.
Eesmärk on kolme aastaga kasvatada liikmete arvu veelgi, kaasates sektori olulisemad ettevõtted ja suurendades  omavahelist koostööd. Eesti Trüki- ja Pakenditööstuse Liidu uue logo ja visuaalse identiteedi autoriks on Riivo Reinvart. Värske ilme on saanud ka Trüki- ja Pakendiliidu veebilehed. 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.06.25, 10:39
Majandusekspert Valeria Kiisk: Eesti majandus vajab eksporti, kuid eksport vajab kindlat riskijuhtimist
Eesti ettevõtjad otsivad kasvu välisturgudelt, ent samal ajal näitab Euroopas ettevõtete pankrotistatistika kasvutrendi. Ekspordiriskid ei ole enam nišiteema – see on kasvu takistav reaalsus, millega peab arvestama iga juht, kelle kliendid ja kasvuambitsioonid asuvad piiri taga.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Tööstusuudised esilehele