Kokku oli 2015. aasta esimese kolme kvartali müügitulu 139,9 miljonit eurot, mis on võrreldes aasta varasemaga 7,2% enam (2014. aastal 9 kuud – 14,5%). Pagaritööstuste 9 kuu kogukasum oli 33 400 eurot (2014. aasta 9 kuud – 8,1 miljonit eurot).
Pagaritööstuse müügitulu moodustas 2015. aasta esimesel poolaastal 10,5% toiduaine- ning 1,7% töötleva tööstuse müügitulust.
Toiduainetööstuse tootjahinnad olid 2015. aasta 9 kuuga ligikaudu 4% madalamad võrreldes eelmise aasta sama perioodiga. Möödunud aasta sama ajaga võrreldes koduturul pagaritoodete müük langes, kuid kasvas müük välisturul.
Pagaritööstuse kulud 2015. aasta 9 kuuga kasvasid, olles 139,9 mln eurot ehk 14,2% suuremad kui eelmisel aastal samal perioodil. Viiendiku kuludest moodustavad tööjõukulud ja nende osakaal on viimastel aastatel tasapisi suurenenud. Kvalifitseeritud tööjõupuudusest tingitud palgasurve suurendas tööjõukulusid 15,4%.
2015. aasta 9 kuuga oli pagaritööstuse kogukasum vaid 33 400 tuhat eurot. Ühe suurtootja tegevuse lõpetamine tõi kaasa sektori kasumlikkuse olulise vähenemise. Sektori kasum tulenes alla 100 töötajaga ettevõtetest, samal ajal kui üle 100 töötajaga ettevõtete (kuhu kuulub ka Fazer) 2015. aasta 9 kuu kogukahjum oli 1,8 mln eurot. Kahjum tulenes asjaolust, et tootmise lõpetamisega kaasnevad kulud ületasid oluliselt müügitulu.
Esialgsetel andmetel loodi pagaritööstuses 2015. aasta 9 kuuga puhast lisandväärtust 28,4 mln eurot, mida oli 13% vähem võrreldes eelneva aasta sama ajaga. Pagaritööstus annab 11,3% toiduaine- ning 1,6% töötleva tööstuse lisandväärtusest.