Äripäeva Tööstusuudised ja TTÜ innovatsiooni- ja ettevõtluskeskus Mektory korraldasid Eesti esimest 3D-printimise konverentsi.
Mektorys toimunud 3D-printimise konverentsile oli kogunenud ligi 70 osalejat. Konverentsi moderaator 3D-printimise teenust pakkuva ettevõtte OÜ Jarrz kaasasutaja Joosep Püüa ütles konverensti avasõnades, et 3D-printimise võimalustest igapäevaelus ja tavakasutajatele on tehtud müüt, mis ei pruugi vastata tõele. "Tänase konverentsi eesmärk on anda sisend, et saaksime teada võimalustest ja printerite võimekusest, kuidas 3D-printimist oma äris efektiivselt kasutada. Loodetevasti saame ka vastuse, kas meediakära 3D-printimise üle on seda väärt," rääkis Püüa.
Konverenstil astusid üles 3D-printimise lipulaevad - kaks suurimat printerite tootjat, kes rääkisid, mida nende printerid võimaldavad. Konverenstil arutati ka küsimuste üle, kas osta oma printer või osta 3D-printimist teenusena, samuti oli arutlusring, kuidas kiirendada 3D-printimise arengut Eestis. Üles astusid ka Eesti ettevõtjad, kes rääkisid oma kogemusest 3D-printimise võimaluste kasutamisel.
Konverentsil oli väljas ka suur hulk 3D-printereid.
10 fotot
- Tutvumine konverentsil eksponeeritavate 3D-printeritega. Foto: Tanel Raig
Seotud lood
GrabCAD asutaja ja juht Hardi Meybaum tutvustas Tallinnas Gustav Adolfi Gümnaasiumis uut koolinoortele suunatud haridus- ja arendusprogrammi Eesti 2.0, mille esimese projektina kingitakse 50 Eesti põhikoolile ja gümnaasiumile 3D-printer.
Äripäev avaldas 10 põhjust, miks soetada tööstusettevõttese robot.
Tallinna Tehnikaülikooli vanemteadur Meelis Pohlak kinnitas 3D-printimise konverentsil, et suvel jõuab Tehnikaülikooli Eesti esimene metalliprinter.
3D-printereid müüva ASi Infotark juhatuse liikme Margus Rossi kinnitusel on võimaik 3D-printeriga valmistada kõiki detaile, mida disainer on valmis joonistanud.
Maailma suurim kaablitootja Prysmian on tutvustamas kontserni uut äristrateegiat, millega liigutakse kaablitootjast täislahenduste pakkujaks. Ettevõtte juhi Massimo Battaini sõnul on viieaastase äristrateegia Connect to Lead eesmärk ära kasutada praegust turupositsiooni oma tugevuste arendamiseks ja kindlustamiseks ning olla eestvedaja kaablitööstuse innovatsioonis.