Äripäeva Tööstusuudised ja TTÜ innovatsiooni- ja ettevõtluskeskus Mektory korraldasid Eesti esimest 3D-printimise konverentsi.
Mektorys toimunud 3D-printimise konverentsile oli kogunenud ligi 70 osalejat. Konverentsi moderaator 3D-printimise teenust pakkuva ettevõtte OÜ Jarrz kaasasutaja Joosep Püüa ütles konverensti avasõnades, et 3D-printimise võimalustest igapäevaelus ja tavakasutajatele on tehtud müüt, mis ei pruugi vastata tõele. "Tänase konverentsi eesmärk on anda sisend, et saaksime teada võimalustest ja printerite võimekusest, kuidas 3D-printimist oma äris efektiivselt kasutada. Loodetevasti saame ka vastuse, kas meediakära 3D-printimise üle on seda väärt," rääkis Püüa.
Konverenstil astusid üles 3D-printimise lipulaevad - kaks suurimat printerite tootjat, kes rääkisid, mida nende printerid võimaldavad. Konverenstil arutati ka küsimuste üle, kas osta oma printer või osta 3D-printimist teenusena, samuti oli arutlusring, kuidas kiirendada 3D-printimise arengut Eestis. Üles astusid ka Eesti ettevõtjad, kes rääkisid oma kogemusest 3D-printimise võimaluste kasutamisel.
Konverentsil oli väljas ka suur hulk 3D-printereid.
Artikkel jätkub pärast reklaami
3D-printimise konverents

10 fotot
- Tutvumine konverentsil eksponeeritavate 3D-printeritega.
- Foto: Tanel Raig
Seotud lood
GrabCAD asutaja ja juht Hardi Meybaum tutvustas Tallinnas Gustav Adolfi Gümnaasiumis uut koolinoortele suunatud haridus- ja arendusprogrammi Eesti 2.0, mille esimese projektina kingitakse 50 Eesti põhikoolile ja gümnaasiumile 3D-printer.
Äripäev avaldas 10 põhjust, miks soetada tööstusettevõttese robot.
Tallinna Tehnikaülikooli vanemteadur Meelis Pohlak kinnitas 3D-printimise konverentsil, et suvel jõuab Tehnikaülikooli Eesti esimene metalliprinter.
3D-printereid müüva ASi Infotark juhatuse liikme Margus Rossi kinnitusel on võimaik 3D-printeriga valmistada kõiki detaile, mida disainer on valmis joonistanud.
Eesti ettevõtjad otsivad kasvu välisturgudelt, ent samal ajal näitab Euroopas ettevõtete pankrotistatistika kasvutrendi. Ekspordiriskid ei ole enam nišiteema – see on kasvu takistav reaalsus, millega peab arvestama iga juht, kelle kliendid ja kasvuambitsioonid asuvad piiri taga.