Eelmisel nädalal valmis 20 Eesti ettevõtet ja 12 majandussektorit tutvustav ingliskeelne raamat „Made in Estonia“, mille eesmärk on tekitada huvi Eesti majanduse vastu
Samuti on raamatu eesmärgiks tutvustada Eestit kui rahvusvahelistele ettevõtetele ja alustavatele start-upidele soodsat keskkonda ning aidata luua ettevõtjate vahel kontakte.
Majandusajaloo Muuseumi Ühingu ning majandus- ja kommunikatsiooniministeeriumi (MKM) koostöös välja antud albumisse on koondatud ülevaade 12 Eestile olulisemast majandussektorist ning nende ajaloost. Vaadet minevikku täiendavad 20 täna Eestis tegutseva eduka ettevõtte lood.
Ministeeriumi teatel tehti valik põhimõttel, et esindatud oleks eri valdkonnad, ettevõte oleks edukalt eksportiv ja uuenduslik.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Raamatut hakkavad ministrid Urve Palo ja Anne Sulling kinkima väliskülalistele ja jagama visiitidel.
Raamatu saab PDF formaadis alla laadida
MKMi kodulehelt.Seotud lood
Eesti ettevõtjad otsivad kasvu välisturgudelt, ent samal ajal näitab Euroopas ettevõtete pankrotistatistika kasvutrendi. Ekspordiriskid ei ole enam nišiteema – see on kasvu takistav reaalsus, millega peab arvestama iga juht, kelle kliendid ja kasvuambitsioonid asuvad piiri taga.