• 15.01.14, 11:37
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kala müük kasvatas Premia Foodsi käivet

ASi Premia Foods 2013. aasta käive oli 98,9 miljonit eurot, kasvades aastaga 14,4%, teatas ettevõte.
Läinud aastal kasvas käive kõigis Premia Foodsi ärisegmentides ja sihtturgudel, välja arvatud Venemaal, kus käibelangus tulenes rubla kursi nõrgenemisest euro suhtes.
Suurima panuse Premia 2013. aasta käibekasvu andis kalasegment, mille käive kasvas võrrelduna eelmise aastaga 8,5 miljoni euro ehk 24,8% võrra. Premia Foodsi kogukäibest andis kala- ja kalatoodete segment 2013. aastal 43,2%.
Jäätisesegmendi käive kasvas võrreldes 2012. aastaga 1,3 miljoni euro ehk 4,9% võrra. Suurima rahalise panuse andis Eesti, kus käive kasvas aastaga 1,0 miljonit eurot ehk 10,8%. Jäätisesegment andis 2013. aastal Premia Foodsi kogukäibest 29,1%.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Külmutatud toodete segmendi käive oli 2013.aastal 24,2 miljonit eurot, mis on 8,0% ehk 1,8 miljoni euro võrra parem 2012. aasta tulemusest. Külmutatud toodete käibe osakaal Premia Foodsi 2013. a. kogukäibest oli 24,5%.
Premia sihtturgudest oli kiireima kasvuga Soome, kus 2013. aastal kasvas käive 7,2 miljoni euro  ehk 24,9% võrra. Järgnes Eesti 2,4 miljoni eurose käibekasvuga ning kolmandale kohale tuli Läti 1,7 miljoni eurose käibekasvuga. Baltikumi käibe osakaal Premia Foodsi 2013. aasta kogukäibest oli 54,4%.
„2013.aasta oli Premia jaoks märgilise tähtsusega- esmakordselt ettevõtte ajaloos suutsime saavutada aasta kokkuvõttes üle 10%-lise ja üle 10-miljoni eurose orgaanilise käibekasvu,“ ütles Premia Foodsi juhatuse esimees Katre Kõvask.
„Olime 2013.a. kokkuvõttes jätkuvalt kõigis oma ärisegmentides ning sihtturgudel turuliidrite seas ja meie rekordilise käibekasvu taga on nii pikaajaline töö oma kaubamärkide ehitamisel kui eelkõige meie suurepärase rahvusvahelise meeskonna pühendumus seatud eesmärkide täitmisele,“ sõnas ta.

Seotud lood

Uudised
  • 11.02.15, 10:30
Premia kasum kasvas ligi kolmandiku
Premia Baltikumi netokasum kasvas mullu 29%, ulatudes 3,9 miljoni euroni.
  • ST
Sisuturundus
  • 09.10.25, 18:27
HUUMi plahvatuslik hüpe Tartu garaažist maailmaturule Odoo abiga
HUUM alustas garaažiettevõttena, mis asus „kusagil Tartus“ ja valmistas keriseid. Kuid ettevõtte ambitsioon oli edasi kasvada nii garaažist kui ka Tartust. Selleks tuli valida omale ka ERP süsteem, mis ei jääks arengu tarbeks kitsaks, kuid ei tekitaks oma halduse või kulukuse poolt liigset koormust. Valikus olid mitmed tootmisele optimeeritud ERP süsteemid ja Odoo.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Tööstusuudised esilehele