• 31.05.13, 17:05
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Ärm: Saku, Tuborg ja Carlsberg on Läti mõistes kõva sõna

Kuna Lätis on suur venekeelne kogukond, siis on seal suur poolehoid importtoodetele. Saku, Tuborg ja Carlsberg on Läti mõistes kõva sõna, märkis Saku ja Aldarise õlletehase turundusdirektor Kadri Ärm.
„Minu meelest läti tarbija on palju rohkem punnis ja uhke oma kodumaisuse ja suurte tegude üle, kui on eestlane. See kumab igalt poolt välja. Uhkus oma firma ja maa üle on neil tugevam kui Eestis ja sellega me ka oma valdkonnas arvestame,“ rääkis Ärm Best Practice'i seminaril..
„Tooteturunduses kogen palju seda uhke olemist - sellega peab arvestama tootearenduses. Kui Eestis tehakse midagi trendikamat ja seksikamat, siis Lätis pigem rõhutakse uhkusele oma maa ja inimeste üle,“ lisas Ärm.

Artikkel jätkub pärast reklaami

 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.06.25, 10:39
Majandusekspert Valeria Kiisk: Eesti majandus vajab eksporti, kuid eksport vajab kindlat riskijuhtimist
Eesti ettevõtjad otsivad kasvu välisturgudelt, ent samal ajal näitab Euroopas ettevõtete pankrotistatistika kasvutrendi. Ekspordiriskid ei ole enam nišiteema – see on kasvu takistav reaalsus, millega peab arvestama iga juht, kelle kliendid ja kasvuambitsioonid asuvad piiri taga.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Tööstusuudised esilehele