Kuna Lätis on suur venekeelne kogukond, siis on seal suur poolehoid importtoodetele. Saku, Tuborg ja Carlsberg on Läti mõistes kõva sõna, märkis Saku ja Aldarise õlletehase turundusdirektor Kadri Ärm.
„Minu meelest läti tarbija on palju rohkem punnis ja uhke oma kodumaisuse ja suurte tegude üle, kui on eestlane. See kumab igalt poolt välja. Uhkus oma firma ja maa üle on neil tugevam kui Eestis ja sellega me ka oma valdkonnas arvestame,“ rääkis Ärm Best Practice'i seminaril..
„Tooteturunduses kogen palju seda uhke olemist - sellega peab arvestama tootearenduses. Kui Eestis tehakse midagi trendikamat ja seksikamat, siis Lätis pigem rõhutakse uhkusele oma maa ja inimeste üle,“ lisas Ärm.
Artikkel jätkub pärast reklaami
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Eesti ettevõtjad otsivad kasvu välisturgudelt, ent samal ajal näitab Euroopas ettevõtete pankrotistatistika kasvutrendi. Ekspordiriskid ei ole enam nišiteema – see on kasvu takistav reaalsus, millega peab arvestama iga juht, kelle kliendid ja kasvuambitsioonid asuvad piiri taga.