• 08.06.12, 13:30
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

100-aastane Evald Rooma tahab Eskimo jäätiseid minna müüma

AS Balbiino käis jäätisemeister Evald Roomale tutvustamas temanimelise Onu Eskimo jäätise müügitulemusi. Tulemustega rahulolev Rooma avaldas soovi omanimelist jäätist ise müüma minna.
Balbiino on aprillis turule toodud Onu Eskimo jäätiseid müünud kahe kuuga prognoositud 48 000 jäätise asemel 173 000 tükki. Evald Rooma ajaloolise retsepti järgi valmistatud Onu Eskimo banaanijäätist on ostetud 33% rohkem kui sama brändi vanillijäätist. 173 000 müüdud Onu Eskimo jäätisest 23 000 olid liitrised perejäätised, ülejäänud 150 000 pulgajäätised. „Kogu meie jäätisetööstuse ajaloos ei mäleta keegi, et ühe margi maitsejäätist oleks vanillijäätisest rohkem müüdud,” ütles AS Balbiino juhataja Kaido Salurand.
Onu Eskimona tuntud Eesti 100-aastane jäätiselegend Evald Rooma usaldas Balbiinole 2011. aastal oma ajaloolise banaanijäätise retsepti lubaduse vastu see tootmisse võtta. „Päris hea tunne oli Onu Eskimo jäätiste prognoositust kordades suuremaid müüginumbreid Evald Roomale tutvustada. Maestro on Balbiino banaanijäätise maitsega äärmiselt rahul ning avaldas oma 100-aastase krapsakusega muu hulgas soovi omanimelist jäätist ka ise müüma minna,” ütles AS Balbiino juhataja Kaido Salurand.
Onu Eskimo banaanijäätis oli Balbiino sel kevadel avatud uue jäätiseliini esimene toode. Uus jäätiseliin võimaldab toota kuni 12 000 jäätist tunnis ning lisab võimekust turu nõudmistele tootmises operatiivselt reageerida. Balbiino tõi sel jäätisehooajal turule 34 uut jäätist, millest valdavat enamust toodetakse uue liiniga.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 23.05.25, 16:41
Energex - strateegiline partner, kes on kaasas ideest kuni investeeringu elluviimiseni
Majanduses valitsev ebakindlus sunnib paljusid ettevõtteid investeerimisplaane edasi lükkama, kuid sageli toovad just keerulistel aegadel tehtud nutikad otsused edu hetkel, kui turg taas kasvama asub. Õige hetke tabamiseks tuleb firma tegemistesse sügavam pilk heita, plaanid selgelt paika sättida ning õigel ajal õiged sammud astuda. Kuidas see täpsemalt käib ja kes ütleb, millal on just sinu äri jaoks see kõige õigem aeg?

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Tööstusuudised esilehele