• 12.10.11, 15:30
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Ettevõtjad jagavad kogemusi ekspordi ja tootlikkuse kasvatamisest

Ettevõtluse Arendamise Sihtasutus (EAS) korraldab kolmanda ettevõtjate koostööpäeva „Liftiga tulevikku“, mis seekord keskendub ettevõtjate kogemustele innovatsioonis, ekspordis ja tootlikkuses.
„Liftiga tulevikku“ toimub 25. oktoobril. „“Liftiga tulevikku“ on nagu teadmiste ja kogemuste börs, kus sõna antakse tunnustatud Eesti ettevõtjatele, kes räägivad oma kogemustest ja edulugude tagamaadest,“ ütles EASi innovatsioonidivisjoni direktor Ilmar Pralla.
Päeva avaosas esinevad ettekannetega ettevõtja ja investor Joakim Helenius, kes jagab oma mõtteid Eesti ettevõtete kasvuvõimalustest. Kevadel valminud juhtimisvaldkonna uuringust teeb järeldusi professor Maaja Vadi. Arengufondi majandusekspert Heido Vitsur keskendub viimasel ajal järjest murelikumaks tegevatele arengutele maailmamajanduses ja selle mõjudele siinsetele ettevõtjatele.
Päeva teises pooles on osalejatel võimalus valida ekspordi, tootlikkuse ja innovatsiooniteemaliste töötubade vahel, kus esinejate hulgas on mitmed EASi konkursi Ettevõtluse Auhind nominendid nagu Fortumo, Meiren Engineering, LCDVF, Click & Grow, Silmet. Kokku jagab oma kogemusi üle 15 ettevõtja.
Konverents pakub lisaks ettekannete kuulamisele võimalust tutvuda teadusasutuste ja ettevõtlusorganisatsioonide, sh EASi teenustega ning küsida nõu toetusmeetmete kohta. Konverentsikeskuses esitlevad oma arendustöö ja koostööprojektide tulemusi Tartu Ülikool, Tallinna Tehnikaülikool, Eesti Maaülikool, Tallinna Ülikool ja Eesti Kunstiakadeemia.
Üritusele on vajalik eelregistreerumine www.eas.ee/liftigatulevikku. Osavõtt on tasuta.

Seotud lood

Uudised
  • 25.10.11, 15:17
Vitsur: kasvuvõimalus peitub Aasia turgudel või rohemajanduses
Arengufondi majanduseksperdi Heido Vitsuri sõnul on Eesti ettevõtetel kasvuvõimalused kui suudetakse osa saada arenevatest Aasia majandustest või lüüa kaasa rohemajanduse sektoris.
Uudised
  • 26.10.11, 14:43
Kristina Šanin: Rootsis panusta kaubamärgi tuntusele 5% käibest
Haagiseid tootva Bestneti turundusjuhi Kristina Šanini väitel jäid nad Rootsi turul seisma 5.-6. positsioonile, kuna ei panustanud oma kaubamärgi tuntusele.
  • ST
Sisuturundus
  • 17.01.25, 16:09
Kas elektriauto ja hübriidajamiga sõiduk saavad olla samas hinnaklassis?
Saavad, vähemasti uue Opel Frontera näitel, mille korral on hübriidajamiga sõiduki (GS-varustuses) ja soodsaima täiselektrilise versiooni hinnaerinevuseks vaid 900 eurot. Kui te ei usu, siis minge ja uurige lähimas Opeli esinduses ise järele. Lisaks leiate sealt teisegi Opeli linnamaasturite alase uudise, milleks on auhinnatud Grandlandi teine põlvkond.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Tööstusuudised esilehele