Haagiseid tootva Bestneti turundusjuhi Kristina Šanini väitel jäid nad Rootsi turul seisma 5.-6. positsioonile, kuna ei panustanud oma kaubamärgi tuntusele.
Eile toimunud EASi ettevõtete koostööpäeval „Liftga tulevikku“ rääkis Šanin Bestneti kogemustest Skandinaavia turgudele eksportimisel. Rootsis suutis ettevõte kiiresti tõusta turul 5.-6. positsioonile, edasi aga jäädi toppama. „Mitte, et me poleks tahtnud, kuid me ei teadnud, mis on oluline,“ rääkis Šanin. „Tagantjärgi öeldes olime tüüpiline Eesti ettevõte ja ei panustanud oma kaubamärgi turundusse.“
Šanini ütlusel võib olla väga hea toode, aga kui sind ei teata, siis turul kõrgemale ei tõuse. Tema väitel tuleb kaubamärgi turundusse panustada ligikaudu 5% käibest.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Ettevõtluse Arendamise Sihtasutus (EAS) korraldab kolmanda ettevõtjate koostööpäeva „Liftiga tulevikku“, mis seekord keskendub ettevõtjate kogemustele innovatsioonis, ekspordis ja tootlikkuses.
Kiiresti muutuval energiamaastikul ei piisa üksnes ambitsioonist, sest üleminek peab olema ka tasakaalus ning realistlik. “Ühendada tuleb ambitsioon ja pragmaatilisus. Üleminek rohemajandusele on võimalik ainult siis, kui rohelised eesmärgid käivad käsikäes majandusliku loogikaga,“ ütleb FILTER Grupi tegevjuht Egert Killing ning kutsub kõiki, keda energiasektori tulevik puudutab, konverentsile.