• 26.10.11, 14:43
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kristina Šanin: Rootsis panusta kaubamärgi tuntusele 5% käibest

Haagiseid tootva Bestneti turundusjuhi Kristina Šanini väitel jäid nad Rootsi turul seisma 5.-6. positsioonile, kuna ei panustanud oma kaubamärgi tuntusele.
Eile toimunud EASi ettevõtete koostööpäeval „Liftga tulevikku“ rääkis Šanin Bestneti kogemustest Skandinaavia turgudele eksportimisel. Rootsis suutis ettevõte kiiresti tõusta turul 5.-6. positsioonile, edasi aga jäädi toppama. „Mitte, et me poleks tahtnud, kuid me ei teadnud, mis on oluline,“ rääkis Šanin. „Tagantjärgi öeldes olime tüüpiline Eesti ettevõte ja ei panustanud oma kaubamärgi turundusse.“
Šanini ütlusel võib olla väga hea toode, aga kui sind ei teata, siis turul kõrgemale ei tõuse. Tema väitel tuleb kaubamärgi turundusse panustada ligikaudu 5% käibest.

Seotud lood

Uudised
  • 12.10.11, 15:30
Ettevõtjad jagavad kogemusi ekspordi ja tootlikkuse kasvatamisest
Ettevõtluse Arendamise Sihtasutus (EAS) korraldab kolmanda ettevõtjate koostööpäeva „Liftiga tulevikku“, mis seekord keskendub ettevõtjate kogemustele innovatsioonis, ekspordis ja tootlikkuses.
  • ST
Sisuturundus
  • 17.01.25, 16:09
Kas elektriauto ja hübriidajamiga sõiduk saavad olla samas hinnaklassis?
Saavad, vähemasti uue Opel Frontera näitel, mille korral on hübriidajamiga sõiduki (GS-varustuses) ja soodsaima täiselektrilise versiooni hinnaerinevuseks vaid 900 eurot. Kui te ei usu, siis minge ja uurige lähimas Opeli esinduses ise järele. Lisaks leiate sealt teisegi Opeli linnamaasturite alase uudise, milleks on auhinnatud Grandlandi teine põlvkond.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Tööstusuudised esilehele