Märtsis kaupluselettidele jõudvatele uutes
Valio Alma toodete pakendites kasutatakse kümnendiku vähem plastikut. Ettevõtte
sõnul hoitakse aastas nõnda kokku umbes 13 tonni plastikut.
Valio Alma uue visuaalse identiteedi väljatöötamise, sh sellega kaasnenud pakendikujunduste muutmise maksumus on üle 2,7 miljonit krooni, teatas ettevõte.
Käsikäes uue välimusega muutuvad Valio Alma jogurti-, kohupiima- ja kodujuustude pakendid keskkonnasõbralikumaks. Uute pakendite valmistamisel kasutatakse varasemaga võrreldes enam kui kümnendiku võrra vähem plastmaterjali, mistõttu võimaldab uutele pakenditele üleminek aastas kokku hoida üle 13 tonni plastikut.
Topsidele annab tugevuse taaskasutatud paberist valmistatud kartongümbris.
Valio Eesti direktori Kari Finska sõnul võeti uuenduskuur ette nii kodu- kui välisturgude eesmärkidest lähtuvalt. „Koduturul soovime Valio Alma head turuosa hoida, ent naaberriikides Lätis ja Leedus soovime lähiaastatel seda märgatavalt kasvatada,“ lisas ta.
Valio Eesti on üks suurimaid kohalikke piimatööstusettevõtteid. Peamiselt Lõuna-Eesti farmide piimast valmistatud Valio Eesti tooteid leiab ka Lätist, Leedust, Venemaalt, Itaaliast ja Soomest. Ligi 340 töötajaga Valio Eesti on juhtivaid kohalikke toorpiima kokkuostjaid, piimatoodete, sh juustude, eksportijaid ning Võru ja Laeva suurim tööandja.
Seotud lood
Tallinna Lasnamäe Mehaanikakoolis on suurte muutuste aeg - käsil on inseneeria valdkonna õppekavade ja õpikeskkonna uuendamine ning uute õppekavade loomine. Juba järgmisel sügisel on põhikoolide lõpetajad oodatud õppima täiesti uutele, nelja-aastastele Inseneriakadeemia õppekavadele kahel õppesuunal: metallierialade hulka lisandub erialana “masintöötlustehnoloogiad” ja ehituserialade valikusse „hoone tehnosüsteemide tehnik“.