10. märts 2009
Jaga lugu:

Valio Alma hoiab investeeringuga plastikut kokku

Märtsis kaupluselettidele jõudvatele uutes Valio Alma toodete pakendites kasutatakse kümnendiku vähem plastikut. Ettevõtte sõnul hoitakse aastas nõnda kokku umbes 13 tonni plastikut.

Valio Alma uue visuaalse identiteedi väljatöötamise, sh sellega kaasnenud pakendikujunduste muutmise maksumus on üle 2,7 miljonit krooni, teatas ettevõte.

Käsikäes uue välimusega muutuvad Valio Alma jogurti-, kohupiima- ja kodujuustude pakendid keskkonnasõbralikumaks. Uute pakendite valmistamisel kasutatakse varasemaga võrreldes enam kui kümnendiku võrra vähem plastmaterjali, mistõttu võimaldab uutele pakenditele üleminek aastas kokku hoida üle 13 tonni plastikut.

Topsidele annab tugevuse taaskasutatud paberist valmistatud kartongümbris.

Valio Eesti direktori Kari Finska sõnul võeti uuenduskuur ette nii kodu- kui välisturgude eesmärkidest lähtuvalt. „Koduturul soovime Valio Alma head turuosa hoida, ent naaberriikides Lätis ja Leedus soovime lähiaastatel seda märgatavalt kasvatada,“ lisas ta.

Valio Eesti on üks suurimaid kohalikke piimatööstusettevõtteid. Peamiselt Lõuna-Eesti farmide piimast valmistatud Valio Eesti tooteid leiab ka Lätist, Leedust, Venemaalt, Itaaliast ja Soomest. Ligi 340 töötajaga Valio Eesti on juhtivaid kohalikke toorpiima kokkuostjaid, piimatoodete, sh juustude, eksportijaid ning Võru ja Laeva suurim tööandja.

Jaga lugu:
TÖÖSTUSUUDISTE UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad tööstusuudised igal nädalal enda postkasti.

Tööstusuudised.ee toetajad:

Enimloetud
Harro Puusild
Harro PuusildTööstusuudised.ee juhtTel: 519 355 24harro@toostusuudised.ee
Roberta Lupp
Roberta LuppTööstusuudised.ee sündmusedTel: 5331 0510roberta.lupp@aripaev.ee
Rain Jüristo
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 6670 077Rain.jyristo@aripaev.ee

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Loe lähemalt