Silvano FG III kvartali kasum kukkus 43
protsenti, 6,9 mln kroonile. Ettevõtte käive kasvas samal ajal 23 protsenti, 488
mln kroonile, teatas ettevõte börsile.
Ettevõtte kasum aktsia kohta kukkus 0,42 kroonilt 0,21 kroonile.
Naistepesuäris on peamine eesmärk endiselt jaemüügivõrgu laiendamine eeskätt Venemaal. Aasta lõpuks kavatseb kontsern avada mõne Milavitsa kaubamärgi all tegutseva kaupluse Venemaal, et kapitaliseerida kaubamärgi tuntust riigis.
2008. a. üheksa kuu jooksul suurenes naisteriiete jaemüügikäive 2007. üheksa kuuga võrreldes 61,1%, kerkides 133,6 miljoni kroonini. 2008. 9 kuu jooksul oli võrreldavate toodete käibe kasv Venemaal +49%, Eestis -6% ja Lätis -6%. Tulemusi Balti riikides mõjutasid üldine makromajanduslik olukord ning asjaolu, et Balti riikide kauplused on tegutsenud juba piisavalt kaua, et olla lähedal optimaalsele jõudlusele.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Naisteriiete müügikäibe kasvu tõukas tagant peamiselt PTA jaemüügiketi laienemine. 2008. esimesel üheksal kuul moodustas jaemüük 87,9% naisteriiete segmendi kogumüügitulust (2007. esimesel üheksal kuul 73,3%). Balti riikide müügimaht vähenes 0,7%, 68,6 miljoni kroonini. Müügitulu Venemaal oli 46,0 miljonit krooni, mis tähendab 4,6 kordset kasvu võrreldes 2007. 9 kuuga. Ukraina müügitulu oli 15,3 miljonit krooni.
Seotud lood
Eesti tööstus seisab silmitsi väljakutsega, mille mõju ulatub pea igasse sektorisse – oma valdkonna tõelisi spetsialiste ning oskustöölisi lihtsalt ei jätku. Hansavest ühendab juba aastaid tööjõupuuduses vaevlevad Eesti ettevõtteid ja kolmandatest riikidest pärit spetsialiste ning on värbamises sammu kaugemale astunud – appi on tulnud tehisintellekt, millel on igapäevatöös kanda suur ja oluline roll.