LHV analüütik Erko Rebane kirjeldab
investeerimsportaalis imelisi nippe, millega lennufirmad taevasse tõusnud
kütusehinna juures ots-otsaga kokku püüavad tulla.
Näiteks on mõned firmad vähendanud masina kaalu, visates kabiinist välja kõik ajakirjad. Samuti on hakatud lennuki paakidesse jätma väiksemat nõutud kogust ületavat varu.
Õhus olles lennatakse aeglasematel kiirustel ning korrapäraselt teostatakse kerekontrolli võimalike mõlkide avastamiseks, sest kokkuvõttes needki suurendavad õhutakistust ja seeläbi tõstavad kütusekulu.
Ehkki poliitiliselt üsna ebakorrektne tegu, spekuleerivad osad, et tulevikus hakkavad reisijad maksma oma piletihinda kinni vastavalt kaalule, sest täiskasvanu ja väikese lapse vedamisel on suur vahe.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Alates eelmisest nädalast küsib American Airlines klientide pagasi registreerimise eest 15 dollarit. Tekkida võivad uued teenuseklassid, kus preemiat küsitakse akende-äärsete ja lennuki eesotsa asuvate kohtade eest.
Lisaks piletihindadele, teenivad lennufirmad tulu ka kaubavedudest, lennuboonuspunkte müües ning kliente pagasitasude ja trahvidega nöörides, mis kõik kokku aitavad kütusehindade nõelamist pehmendada. Mõned vähendavad kütusearveid hindade tõusu vastu futuuridega hedgides.
Seotud lood
Tänavu 30. tegutsemisaastat tähistav pereettevõte
Tammer OÜ tõenäoliselt ehitus- ja laevatööstuses tutvustamist ei vaja. Ettevõtte arengut on algusest peale vedanud strateegilised investeeringud innovatsiooni, tootearendusse ja töötajatesse, mis on loonud võimaluse koos muutuvate turgude ja tehnoloogiatega kasvada. Kuidas aga sai kohalikust väikefirmast Põhjamaade suurim projektipõhine metallustevalmistaja, mis ekspordib 90% oma toodangust?