Suurettevõtja ja Kalevi kommivabriku omanik
Oliver Kruuda ütles aripaev.ee-le, et uudis toidulisanditest maiustustes, mis
võivad lapsed muuta pööraseks, on sama naeruväärsed kui väide, et Coca-Cola
pärast hambad välja kukuvad.
"Neid lisandeid on sada aastat kasutatud ja siiani ei ole nad kedagi pöörasemaks muutnud," märkis Kruuda.
"Räägitakse, et hamburger teeb paksuks, Coca-Colat juues kukuvad hambad suust välja jne. Eile cocat jõid? Hambad kukkusid välja? Ei kukkunud," võttis mees kaine talupoja mõistusega kokku.
"Need asjad on ohtlikud, kui neid äärmuslikus koguses tarbida, kuid üksi tootja ei looda, et lapsed söövad päevas kilo kommi," lisas ta. Tema hinnangul söövad eestlased 8-10 kilo kommi aastas, mis tähendab, et päevas süüakse umbes 30 grammi magusat. "Need värvainete ja naatriumbensoaati kogused on nii väikesed, et ei vääri mainimist," lisas ta.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Ärimees Oliver Kruuda suuromaduses olev
magusatootja Kalev on avalikustanud töökuulutused, kus on muu seas kirjas, et
kõigi tootmistöötajate vahel loositakse septembrist detsembrini iga kuu välja 10
000 krooni.
ASi A. Le Coq juhataja Tarmo Noop kahtleb
sügavalt uuringutes toiduainete toimimise kohta. Tema sõnul on limonaadi joovate
laste aktiivsuse põhjus suhkur.
Kalev Chocolate Factory tuli Linda
kaubamärgi all turule kookidega, teatas firma.
Kraanade, materjalikäsitlusmasinate ning lisaseadmete müügi ning hooldusega tegelev ScanBalt Crane OÜ tähistab tänavu oma 25. tegutsemisaastat. Veerand sajandit on ettevõte olnud tegev valdkonnas, kus on määrava tähtsusega nende esindatavate seadmete kvaliteet, innovaatika ja tõhusus, pikaajaline koostöö ning partnerite usaldus.