• 07.09.07, 18:30
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kalev hakkab kooke pakkuma

Kalev Chocolate Factory tuli Linda kaubamärgi all turule kookidega, teatas firma.
Kalev Chocolate Factory tootejuhi Janika Kauri sõnul valmisid ettevõtte toodetavad koogid varem Vilma ja Järle kaubamärkide all ning brändid ei seostunud tarbija jaoks Kaleviga. „
"Otsustasime oma tooteportfelli ühtlustada ning ka koogid Kaleviga otseselt seostatava Linda tootesarja alla koondada. Koos uue tootegrupi turule toomisega muutsime ka pakutavat koogisortimenti, lisades tarbijate poolt enim hinnatud kuuele kooginimetusele veel kuus Kalevi ostetumate tortide baasil välja arendatud kooki,” lisas Kaur.
Alates septembrist võib kaupluste lettidelt leida 12 erinevat Linda kooki. Valikusse kuuluvad puuvilja-kohupiimakook, mustika-jogurtikook, meekook, kirsi-trühvlikook, lehttaignakook, Napoleoni kook, laimi-kodujuustukook, vaarika-toorjuustu, pirnikook, kihiline kook, kohupiimarull ning hapukoorekook.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Koogid kaaluvad vahemikus 320-450 grammi ning maksavad kaupluses orienteeruvalt 30-35 krooni/tk.
2006 aastal loodud AS Kalev Chocolate Factory on AS-i Kalev gruppi kuuluv tütarfirma, mille põhitegevuseks on šokolaadikondiitri ja suhkrukondiitri toodete tootmine ning šokolaadi-, suhkru- ja jahukondiitritoodete müük.

Seotud lood

Uudised
  • 06.09.07, 15:07
Kruuda: hambad kukkusid välja? Ei kukkunud
Suurettevõtja ja Kalevi kommivabriku omanik Oliver Kruuda ütles aripaev.ee-le, et uudis toidulisanditest maiustustes, mis võivad lapsed muuta pööraseks, on sama naeruväärsed kui väide, et Coca-Cola pärast hambad välja kukuvad.
  • ST
Sisuturundus
  • 20.06.25, 10:39
Majandusekspert Valeria Kiisk: Eesti majandus vajab eksporti, kuid eksport vajab kindlat riskijuhtimist
Eesti ettevõtjad otsivad kasvu välisturgudelt, ent samal ajal näitab Euroopas ettevõtete pankrotistatistika kasvutrendi. Ekspordiriskid ei ole enam nišiteema – see on kasvu takistav reaalsus, millega peab arvestama iga juht, kelle kliendid ja kasvuambitsioonid asuvad piiri taga.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Tööstusuudised esilehele