Teisipäeval pani Statoil müüki kahes oma
tanklas keskkonnasäästliku bioetanoolkütuse.
Telepildist võis märgata, kuidas Mart Laar tegi kütusefirmale kõva reklaami, tankides sedasama kütust rohelistes kirjades Saabi, kirjutas Äripäev.
"Avasime esimese keskkonnasäästlikku bioetanooli müüva tankla koos keskkonnaministeeriumi spetsialistiga. Tegemist polnud reklaamiüritusega ei Statoilile ega Saabile, küll aga lootusega, et nende eeskujule Eestis teisedki järgnevad. Lükkasin omal ajal bioetanoolikütuse maksuvabastuse teema käima, seda asja aeti mitme valitsuskoalitsiooni käigus, hea, et lõpuks asi ära tehti ning, nagu näha, on tulemused käes," selgitas Laar, miks ta riigikogu liikmena sellisel reklaamiüritusel osales.
Laar kinnitas, et selle reklaami eest ei makstud talle rahas ega mingil muul kombel.
Artikkel jätkub pärast reklaami
"Leian, et keskkonnasäästu propageerivate ettevõtmiste oma osavõtuga toetamine on iga avaliku tegelase kohus. Mida rohkem avalikud tegelased seotavad endale keskkonnasõbralikke autosid - ükstapuha mis firma omasid - seda suurem on lootus, et see mõtteviis Eestis levib. Vastasel juhul oleme peagi omadega käpuli," märkis ta.
Seotud lood
Eesti Statoili peadirektor Helle
Kirs-Toiger ütles aripaev.ee lugejate küsimustele vastates, et Eesti
tarbijat on ees ootamas hindade kallinemine juba lähiajal.
Täna andis Saab Eesti esindus Statoilile
üle seitse loodussäästlikku BioPower Saab 9-3 sõiduautot.
Mobiilse kaldaelektri pistikupesa (iMSPO – igus Mobile Shore Power Outlet) näol on igus välja töötanud paindliku kaldatoite ühendussüsteemi, mida saab paigutada terminali mis tahes asukohta vastavalt laeva sildumiskohale. Lahendus, mis on juba kasutusel Hamburgi sadamas, pakub tõhusat ja kaasaegset alternatiivi traditsioonilistele kaldatoite süsteemidele. 2024. aastal pälvis iMSPO mere elektri- ja hübriidtoite Euroopa messil Amsterdamis reisi- ja kaubasadamate innovatsiooni aastaauhinna.