• 14.06.07, 14:35
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Suurtootja loobub rämpstoidu reklaamimisest lastele

Kellogg Company teatas eile, et loobub alla 12aastastele reklaamimast tooteid, mis ei sobi kokku tervisliku toitumisega kalorihulgalt, suhkru, rasva või soola sisalduselt.
Ettevõte teatas ka, et loobub muuhulgas tootebrändidega seonduvate mänguasjade levitamisest, kui tooted tervislikult soovitavaile normidele ei vasta, vahendas AP.
Muutused jõustuvad pooleteise aasta jooksul ning puudutavad poolt lastele reklaamitavast tootevalikust, nende seas Froot Loops, Apple Jacksi krõpsud ja Pop-Tarts.
Rice Krispies with Real Strawberries mahub normidesse, tavaline Rice Krispies liigse soolasisalduse pärast aga mitte.
Kelloggi presidendi David Mackay sõnul muudetakse toodete koostist soovitustele vastavaks või siis ei reklaamita neid enam lastele.
Eelmise aasta algul andsid kaks huvigruppi Kelloggi ja Viacomi lastele suunatud reklaami pärast kohtusse. Nüüd on organisatsioonid teatanud Kelloggi vastasest hagist loobumisest.
Campaign for a Commercial-Free Childhoodi esindaja Susan Linni sõnul on Kelloggi otsus tähelepanuväärne: "Senini on tootjad ses küsimuses tagajalgadele tõusnud.” Tervishoiuametnikud on pidevalt hoiatanud lastele suunatud toidureklaami seostest ülekaalulisuse ja muude terviseprobleemidega.
Mõned riigid on toitumislikult küsitavate toodete reklaamimise lastele keelanud. Tootjad on tegelemas eneseregulatsiooniga. Eelmise aasta novembris teatasid kümme suurt toidu- ja karastusjoogifirmat, nende seas McDonalds, et vähemalt pooled nende alla 12aastastele lastele suunatud reklaamidest propageerivad tervislikumat toitu või aktiivset elustiili. Samuti kohustusid ettevõtted mitte tegema reklaami algkoolides. Kelloggi sarnaseid reklaamipiiranguid on siiski kehtestanud vähesed, näiteks Walt Disney ja Kraft Foods - mõlemad samuti toidu tervislikkuse osas.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.11.24, 18:01
Maailma suurim kaablitootja Prysmian keskendub aina enam täislahendustele
Maailma suurim kaablitootja Prysmian on tutvustamas kontserni uut äristrateegiat, millega liigutakse kaablitootjast täislahenduste pakkujaks. Ettevõtte juhi Massimo Battaini sõnul on viieaastase äristrateegia Connect to Lead eesmärk ära kasutada praegust turupositsiooni oma tugevuste arendamiseks ja kindlustamiseks ning olla eestvedaja kaablitööstuse innovatsioonis.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Tööstusuudised esilehele