Eesti puidutöösturid peavad kodumaise toorme piiramisel otsima alternatiivi kaugemalt, mis omakorda on keskkonnale kahjulikum lahendus, märkis puidutööstuse Raitwood juhatuse esimees ja üks omanikest Ivar Dembovski.
Dembovski selgitas Äripäeva raadiole, et siinsed saetööstused vähendavad tootmismahtu, kuna olemasolevale toormele on seatud piirangud. See omakorda sunnib toorainet tooma kaugemalt, suurendades transpordiga keskkonna jalajälge. Mõju on ka maapiirkondade tööhõivele.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Pole teada ühtegi näidet, kus ainult teenustele orienteeritud riik on rikkaks ja ühiskondlikult arenenuks saanud, tõdeb Kohila Vineeri juhatuse liige Andres Laht intervjuus Tööstusuudistele.
Metsa- ja puidutööstuse ettevõtetel on jätkuvalt keerulised ajad. Peamiseks probleemiks on vähenenud nõudlus ja samal ajal meil Eestis olevad kõrged sisendhinnad (energia, puidu hind), mistõttu ei ole võimalik konkurentsis püsida, kirjutab Eesti Metsa- ja Puidutööstuse Liidu juhatuse esimees Jaano Haidla Äripäeva Infopanga puidutööstuse aastaraportis.
Saavad, vähemasti uue Opel Frontera näitel, mille korral on hübriidajamiga sõiduki (GS-varustuses) ja soodsaima täiselektrilise versiooni hinnaerinevuseks vaid 900 eurot. Kui te ei usu, siis minge ja uurige lähimas Opeli esinduses ise järele. Lisaks leiate sealt teisegi Opeli linnamaasturite alase uudise, milleks on auhinnatud Grandlandi teine põlvkond.