• 27.12.22, 11:30

Orkla Eesti juht toidutööstuse olukorrast: mahud kukuvad ja oluliselt

Tarbijate kindlustunne on Eestis aegade madalaim ning see väljendub omakorda toidutööstuse mahtude languses, rääkis Orkla Eesti juhatuse esimees Kaido Kaare.
Orkla Eesti juhatuse esimees Kaido Kaare.
  • Orkla Eesti juhatuse esimees Kaido Kaare.
  • Foto: Raul Mee
Tarbijate kindlustundele on enim mõju avaldanud Kaare sõnul hinnatõus. Inimestel on vähem raha toidukorvi jaoks ja ühtlasi on tarbijad hakanud korrigeerima oma ostuotsuseid.

Seotud lood

Uudised
  • 19.09.22, 09:17
Orkla Eesti investeeris uude tootmisliini 800 000 eurot
Orkla Eesti investeeris Kalevi uue šokolaaditahvlite sarja tootmisliini 800 000 eurot.
Uudised
  • 26.08.22, 09:48
Samm plastidirektiivi poole: Põltsamaa mahlapakendite korgid enam plehku ei pane
Orkla Eesti Põltsamaa tehas võttis koostöös Tetra Pakiga esimese Eesti toidutootjana mahlapakenditel kasutusele korgid, mis jäävad ka avamise järel pakendi külge. Muudatuse eesmärk on vähendada plastikkorkide sattumist loodusesse.
Arvamused
  • 18.05.22, 09:10
Toidutööstuse juht: uus reaalsus on oluliselt kallim
Väga tõenäoliselt mõjutab alanud toormete hinnaralli toiduhindu nii sügisel kui ka 2023. aastal, kirjutab toidutööstusettevõtte Orkla Eesti juhatuse esimees Kaido Kaare vastuses Äripäeva arvamusliidrite küsitlusele.
  • ST
Sisuturundus
  • 23.05.25, 16:41
Energex - strateegiline partner, kes on kaasas ideest kuni investeeringu elluviimiseni
Majanduses valitsev ebakindlus sunnib paljusid ettevõtteid investeerimisplaane edasi lükkama, kuid sageli toovad just keerulistel aegadel tehtud nutikad otsused edu hetkel, kui turg taas kasvama asub. Õige hetke tabamiseks tuleb firma tegemistesse sügavam pilk heita, plaanid selgelt paika sättida ning õigel ajal õiged sammud astuda. Kuidas see täpsemalt käib ja kes ütleb, millal on just sinu äri jaoks see kõige õigem aeg?

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Tööstusuudised esilehele