Autor: Rivo Sarapik • 28. oktoober 2020
Ainult tellijatele

Cleveron tänavu enam nulli ei jõua, aga pöörab kriisi kasvuks

Arno Kütt.
Autor: Andras Kralla

Kuigi Cleveroni jaoks oli 2019. aasta senistest parim nii müügi- kui ka kasuminumbritelt, siis tänavu enam ettevõte nulli ei jõua, ütles Cleveroni asutaja ja juht Arno Kütt.

Kütt rääkis Äripäeva raadio teisipäevases hommikuprogrammis, et praegu üritab Cleveron keskenduda nendele turgudele, kus e-kaubanduse maht kasvab ja kus on suuremad palgad. Selliste piirkondade hulka kuuluvad nii Põhja- kui ka Lõuna-Ameerika, aga samas ka Euroopa.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Jaga lugu
Toostusuudised.ee toetajad:
Harro PuusildTööstusuudised.ee juhtTel: 519 355 24
Toomas KeltTööstusuudised.ee toimetajaTel: 50 72 816
Anu SoometsSündmuste programmijuht Tel: 5164397
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 6670 077