Autor: Rivo Sarapik • 28. oktoober 2020

Cleveron tänavu enam nulli ei jõua, aga pöörab kriisi kasvuks

Arno Kütt.
Foto: Andras Kralla
Kuigi Cleveroni jaoks oli 2019. aasta senistest parim nii müügi- kui ka kasuminumbritelt, siis tänavu enam ettevõte nulli ei jõua, ütles Cleveroni asutaja ja juht Arno Kütt.

Kütt rääkis Äripäeva raadio teisipäevases hommikuprogrammis, et praegu üritab Cleveron keskenduda nendele turgudele, kus e-kaubanduse maht kasvab ja kus on suuremad palgad. Selliste piirkondade hulka kuuluvad nii Põhja- kui ka Lõuna-Ameerika, aga samas ka Euroopa.

Liitu Tööstusuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Harro PuusildTööstusuudised.ee juhtTel: 519 355 24
Toomas KeltTööstusuudiste toimetajaTel: 50 72 816
Anu SoometsSündmuste programmijuht Tel: 5164397
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 6670 077