Funderbeami platvormil kauplev Eesti energiavee tootja Belief Water näitas aastaga tugevat käibekasvu ning loodab sama ka käimasolevalt aastalt, kirjutab ettevõtte raportis.
- Belief tõi eelmise aasta lõpul turule uue, mündimaitselise energiavee. Foto: Belief Water
Beliefi neljanda kvartali käive oli 327 000 eurot, kasvades aasta varasema sama perioodiga võrreldes 121%. Kogu aasta käive oli 1,18 miljonit eurot, näidates 139% tõusu võrreldes 2020. aastaga.
Ettevõtte kirjutab, et eelmine suvi oli joogisektorile väga edukas. Beliefil jäi osa tulu saamata, kuna ei oldud piisavalt valmis ning müügikohtadest said tooted otsa. Sel aastal plaanitakse viga vältida ning oluliselt tootmismahtu tõsta. Mais plaanitakse toota esmakordselt korraga 500 000 pudelit energiavett. Suurem maht peaks tõstma ka tootmise efektiivsust.
Seotud lood
Energiavee tootja Belief Water alustas eile Funderbeami platvormil kampaaniat, millega soovitakse kaasata kuni 600 000 eurot. Rahastusvooru juhtinvestor on Jaak Roosaare.
Maaeluministeeriumi põllumajanduse, kalanduse ja toiduainetööstuse esimese poolaasta raportist selgub, et toiduainetööstuse ettevõtete müügitulu kasvas 2021. aasta esimesel poolel 4,4% 1,057 miljardit euroni ja kulud 5,5% 1,032 miljardini. Samas on paranenud ettevõtete kindlustunne, mis toetab ka investeeringute kasvu.
Vaatamata Eesti ja meie enamike kaubanduspartnerite tarnehäiretele, tööjõupuudusele, energiahindade tõusule ja pandeemiaga seotud piirangutele ning riskidele suutsid tööstusettevõtted, sealhulgas töötleva tööstuse ettevõtted, eelmise aasta lõpus oma tugevat tootmismahu kasvu jätkata, kirjutab Swedbanki peaökonomist Tõnu Mertsina.
Kodumaine piimatööstus Valio on otsustanud kaasa minna Maaeluministeeriumi soovitusega ning võtab piimatoodete märgistamisel “kõlblik kuni” märke asemel kasutusele “parim enne”. Mida toob muudatus kaasa tarbijate jaoks?
Maailma suurim kaablitootja Prysmian on tutvustamas kontserni uut äristrateegiat, millega liigutakse kaablitootjast täislahenduste pakkujaks. Ettevõtte juhi Massimo Battaini sõnul on viieaastase äristrateegia Connect to Lead eesmärk ära kasutada praegust turupositsiooni oma tugevuste arendamiseks ja kindlustamiseks ning olla eestvedaja kaablitööstuse innovatsioonis.