Eesti mööblitööstuses takistab ühinemisi ja ülevõtmisi asjaolu, et omanikud on sageli ise ka tegevjuhid ja kahe firma liitmine on psühholoogiliselt raske. See paneb mõtlema, et teise juhi ettevõte jääb ellu, aga minu tootmine pannakse kinni, rääkis Belluse omanik Rolf Relander Äripäeva raadios sellest, mis Eesti koondumisi takistab.

- Bellus Furniture juht ja omanik Rolf Relander tõdeb, et suurte klientide meelitamine Eestisse tehast vaatama on suur väljakutse, sest Eestisse tulemine võtab kaks-kolm päeva.
- Foto: Andras Kralla
Ma arvan, et selliseid tehinguid oleks oluliselt lihtsam teha, kui mööblitööstust juhiksid palgatud juhid, siis puudub selline emotsioon, sõnas diivanitootja Bellus Furniture omanik ja juht Rolf Relander. “Kes ikka tahaks oma last nii kokku panna, et tema kaubamärk ei ole see, mis jääb ellu. Ma arvan, et see on üks põhjus, miks Eesti mööblitööstuses on toimunud vähe firmade kokkupanekuid,” lisas Relander.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Eesti mööblitööstus on pärast koroonaaegseid buumiaastaid jõudnud keerulisse seisu, kus eksporditurgude nõrkus ja tööjõupuudus pärsivad arengut. Bellus Furniture üks omanik Rolf Relander rääkis Äripäeva raadio hommikuprogrammis, et sektoril on Eestis puudu ambitsioonist, samas kui naaberriik Leedu investeerib suurtesse tehastesse ja sihib järjekindlalt kasvu.
Külas mööblitööstusel Bellus
Ukrainas tootmist suurendanud mööblitootjal Bellus juhtub iga päev midagi, mida poleks oodanud, tõdes saates "Kuum tool" ettevõtte osanik ja juht Rolf Relander.
Kui heal ajal oli ettevõttes palju ninnunännutamist, siis praegu on asjalood teisiti ning vajadusel viiakse kiiresti läbi muutusi, rääkis mööblitööstuse Bellus Furniture’i juht Rolf Kristian Relander.
Diivanitootja Bellus Furniture’i juht ja osanik Rolf Relanderi rääkis, et mööblitööstuses on käibed langenud tagasi numbriteni, mis olid enne koroonakriisi buumi, kuid kukkumiseks on veel ruumi.
Eesti tööstusettevõtted otsivad tööd ja tellimusi, kuid paljud teevad seda valest kohast – kontorist. Tegelikkuses on üks osa järjepidevast müügistrateegiast erialamessidel osalemine, sest see hoiab ettevõtte konkurentsis ja usaldusväärsena.