Saku Õlletehase emafirma kasvatas kolmandas kvartalis müügitulu
Carlsberg Grupi tulu kasvas käesoleva aasta kolmandas kvartalis 1,3 protsenti, ulatudes 20,5 miljardi Taani krooni ehk 2,75 miljardi euroni, teatas kontsern.
Carlsberg Grupi tegevjuhi Jacob Aarup-Anderseni sõnul saab ettevõte endale peagi ka kaks uut turgu.
Foto: Nana Reimers/Carlsberg
Keskmine müügitulu hektoliitri kohta kasvas kaks protsenti. Suurimat kasvu näitasid alkoholivabade jookide ning muude lahjade alkohoolsete jookide segmendid, vastavalt kuus ja kümme protsenti.
Carlsberg Gruppi kuuluva Saku Õlletehase auditeeritud müügikäive ulatus 2023. aastal 72,2 miljoni euroni, jäädes võrreldavale tasemele 2022. aastaga. Ettevõtte puhaskasumiks kujunes eelmisel aastal 5,5 miljonit eurot, võrreldes 2022. aastaga vähenes kasum ligikaudu miljoni.
Saku Õlletehase emafirma Carlsberg Grupi tulu kasvas käesoleva aasta esimeses pooles 3,9 protsenti ja ulatus 38,77 miljardi Taani kroonini ehk 5,19 miljardit euroni.
Saku Õlletehase emafirma Carlsberg Grupp alustas käesolevat aastat kõikide strateegiliste näitajate osas tugeva kasvuga – kontserni müügikäive kasvas 6,4%, ulatudes 17,1 miljardi Taani krooni ehk 2,29 miljardi euroni. Kogu grupi lõikes müüdud jookide maht kasvas 2%.
Majanduses valitsev ebakindlus sunnib paljusid ettevõtteid investeerimisplaane edasi lükkama, kuid sageli toovad just keerulistel aegadel tehtud nutikad otsused edu hetkel, kui turg taas kasvama asub. Õige hetke tabamiseks tuleb firma tegemistesse sügavam pilk heita, plaanid selgelt paika sättida ning õigel ajal õiged sammud astuda. Kuidas see täpsemalt käib ja kes ütleb, millal on just sinu äri jaoks see kõige õigem aeg?