Baltimaade üks suurimaid ajalehe- ja ajakrijatrükikodasid Printall muutis oma juhatuse koosseisu.
Foto: Erik Prozes
Veebruari keskpaigast jätkavad Printalli juhatuses tootmisjuht Janar Tiitus ja müügidirektor Margus Liivamägi. „Kaks aastat tagasi Printalliga liitunud Kalle Kuusiku juhtimisel restruktureeriti Eestis turuliidriks tõusnud trükikoja juhtimismudel ning tõhustati tootmist,“ rääkis Printalli nõukogu esimees Ahto Pärl. „Tänaseks on Kallele seatud ülesanded edukalt täidetud ja meil on võimekas juhtkond, kes suudab ettevõtte viia järgmisele tasemele. Tänan Kallet tema panuse eest Printalli ning väärtustame kõrgelt tema poolt kokku pandud tiimi.“
Möödunud suvel Hans H. Luige kätte läinud trükikoda Printall saab 23. mail uue juhi, trükikoda alates 2000. aastast juhtinud Andrus Takkin taandub juhtimisest ja lahkub ettevõttest, teatas ettevõte.
Eesti trükitööstused ja pakenditootjad kasvatasid eelmisel aastal oma müügitulu keskmiselt viiendiku võrra, kõige enam kasvas see kümnes suurimas ettevõttes, selgub Äripäeva Infopanga koostatud trüki- ja pakenditööstuse konkurentsiraportist.
Eesti meediaväljaannete otsus lõpetada esmaspäevase paberlehe ilmumine ja Äripäeva otsus loobuda üldse paberlehest avaldab kindlasti Eesti trükitööstusele mõju, kuid see on vaid üks mõjudest mitme teise olulise mõju kõrval. Trükitööstuse käekäigust Eestis rääkisid Eesti Trüki- ja Pakenditööstuse Liidu juhatuse liige Katre Savi ja trükitööstuse Kroonpress juht Andres Kull.
Majanduses valitsev ebakindlus sunnib paljusid ettevõtteid investeerimisplaane edasi lükkama, kuid sageli toovad just keerulistel aegadel tehtud nutikad otsused edu hetkel, kui turg taas kasvama asub. Õige hetke tabamiseks tuleb firma tegemistesse sügavam pilk heita, plaanid selgelt paika sättida ning õigel ajal õiged sammud astuda. Kuidas see täpsemalt käib ja kes ütleb, millal on just sinu äri jaoks see kõige õigem aeg?