Autor: Toomas Kelt • 8. veebruar 2024

Suvel saab Tallinnas remontida senisest rohkem laevatüüpe

Jaanuari lõpul lasti Türgis Hat-Sani laevatehases vette uus BLRT Grupi tellimusel valminud ujuvdokk, mis peaks aprillis jõudma Tallinna. Uus ujuvdokk võetakse kasutusele tuleva aasta suvel.
Uus ujuvdokk jõuab Tallinna aprillis.
Foto: BLRT Grupp

BLRT Grupi kommunikatsioonidirektor Karina Kond selgitas Tööstusuudistele, et uus dokk on 180-meetri pikkune, 30 meetri laiune ja 10 tuhande tonnise kandevõimega. Selle kasutuselevõtu järel tekib Tallinn Shipyardi laevatehasel suutlikkus vastu võtta suuremaid laevu, sealhulgas Handysize-suuruses, ning remontida rohkem eri laevatüüpe, avades RO-RO- ja RO-PAX-laevade remondisuuna. „Seni olid paljud teatud tüüpi laevad sunnitud tehniliste võimaluste puudumise tõttu kontserni Eesti laevatehases suunduma teistesse meie laevaremonditehastesse Soomes või Leedus, mis on tekitanud laevaomanikele täiendavaid kulusid, sest nende alused pidid oma tavapärasest laevateest kõrvale kalduma. Nüüd aga saavad nad sõita Tallinna tehasesse,“ rääkis Kond.

Liitu Tööstusuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Harro PuusildTööstusuudised.ee juhtTel: 519 355 24
Toomas KeltTööstusuudiste toimetajaTel: 50 72 816
Anu SoometsSündmuste programmijuht Tel: 5164397
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 6670 077