BLRT Grupi kommunikatsioonidirektor Karina Kond selgitas Tööstusuudistele, et uus dokk on 180-meetri pikkune, 30 meetri laiune ja 10 tuhande tonnise kandevõimega. Selle kasutuselevõtu järel tekib Tallinn Shipyardi laevatehasel suutlikkus vastu võtta suuremaid laevu, sealhulgas Handysize-suuruses, ning remontida rohkem eri laevatüüpe, avades RO-RO- ja RO-PAX-laevade remondisuuna. „Seni olid paljud teatud tüüpi laevad sunnitud tehniliste võimaluste puudumise tõttu kontserni Eesti laevatehases suunduma teistesse meie laevaremonditehastesse Soomes või Leedus, mis on tekitanud laevaomanikele täiendavaid kulusid, sest nende alused pidid oma tavapärasest laevateest kõrvale kalduma. Nüüd aga saavad nad sõita Tallinna tehasesse,“ rääkis Kond.