Minister Kristjan Järvani sõnul ei ole talle ükski ettevõte öelnud, et sellist meedet vaja oleks. „See on minu enda idee,“ ütles ta.
Järvan selgitas, et pilootprogrammi eesmärk on muuta Eesti tööstus nähtavamaks. Täpsemalt on infotahvlid mõeldud just selleks, et inimesed tänavalt saaksid teada, millega mõni tööstusettevõte tegeleb. „Lapsepõlves ka läks mu koolitee mööda ühest tehasest. Kümme aastat käisin mööda ega teadnud, mida seal tehakse. Lõpuks sain teada, et mingi keemiatööstus oli. Väga ähmane,“ tõi Järvan näite.
Kui oleks tehase ees olnud infotahvel, oleks asi selgem olnud.
Pilootprogrammiga taheti jagada infotahvleid kümnele firmale. Pooleteise kuu jooksul on endale infotahvleid küsinud kolm ettevõtet.
Loe pikemalt Äripäevast.