Nüüd aga peavad autotööstused metalle, nagu näiteks koobalt, hankima Aafrikast. „Venemaa oli kindlasti nii-öelda õiglasema kaubandusega tarnija kui mõni Aafrika riik, kus metallikaevandustes kasutatakse lapstööjõudu,“ nentis Sillat. Euroopa Liidu kaubandusstandarditele vastava kaevandaja toodang maksab aga Sillati sõnul kindlasti rohkem.
Üldiselt aga märkis Nõmmik, et uute sõiduautode nõudlus on püsinud. „Eks kevad on autoturul selline aeg, kus soojuse ja päikesega kaasneb ka rohkem emotsioonioste,“ sõnas Nõmmik, kes sellegipoolest märkis, et pärast Ukraina sõja algust tõmbasid inimesed ostudega natuke tagasi, kuid nüüd on tehingute aktiivsus taastunud.
Pikemalt saab lugeda Äripäevast.