Aastaid tagasi nõukaaegses tsehhis tootmisega alustanud Woodman seilab praegu edu laineharjal, eksportides lõviosa toodangust suurtele turgudele ja sihtides juba 10 miljoni euro suurust käivet. Edu taustal tuleb aga hakkama saada selliste kõigile tuntud probleemidega nagu materjali- ja tööjõukriis, mis toob ettevõtte hinnangul mööblitööstuses kaasa ühe olulise muutuse.

- Vasakul Woodmani müügidirektor Tarvo Mardo ning paremal juht ja omanik Toomas Sutrop.
- Foto: Janeli Janson
Kesk-Eestis, Mäo ristist linnulennult napi kilomeetri kaugusel tegutseb väike tänapäevast (contemporary) mööblit valmistav tehas Woodman OÜ, mis kasvab praegu nagu pärmi peal. Nõudlus on laes. Mullu kerkis müügitulu üle 20 protsendi, ligi seitsme miljoni euroni. “See on rekord,” on ettevõtte müügidirektor Tarvo Mardo tulemusega rahul ja lisab, et lähiaastatel püütakse juba 10 miljoni piiri.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Eesti ettevõtjad otsivad kasvu välisturgudelt, ent samal ajal näitab Euroopas ettevõtete pankrotistatistika kasvutrendi. Ekspordiriskid ei ole enam nišiteema – see on kasvu takistav reaalsus, millega peab arvestama iga juht, kelle kliendid ja kasvuambitsioonid asuvad piiri taga.