Edukaima toidutootja, linnasetoodete valmistaja Puratos Malti juhatuse liige Ursel Kaarna peab eelmise aasta heade tulemuste põhjuseks suuremat müüki välisturgudele, kuid nendib, et tänavune aasta on läinud keerulisemalt. Edukat eksporti pidasid oma mulluseks trumbiks ka teisele ja kolmandale kohale platseerunud ettevõtted.

- Toidutootjate TOPis kolmanda koha hõivanud Nõo Lihatööstuse juhatuse esimees Simmo Kruustük märgib, et välisturgudest on nüüdseks väga hästi käima läinud Läti ja Leedu.
- Foto: Vallo Kruuser
“Eelmise aasta tulemus oli hea, selleks andis tõuke suurem müük eksportturgudele,” nendib Kaarna, lisades, et tänavune aasta on läinud raskelt. “Koroonakriisiga seoses on raske olnud luua isiklikke kontakte uute potentsiaalsete klientidega ja samuti on tulnud teha seoses sellega muutusi ettevõttesiseselt. Loodame, et saame ühiselt jagu pandeemiast, sooviks tööjõu vabamat liikumist ja loomulikult energiahindade stabiliseerumist.”
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
OÜ Nõo Lihatööstus näeb, et septembri alguses toimunud teise pensionisamba väljamaksed pole jõudnud mitte ainult investeerimiskontodele, kohtutäituritele ega elektroonikapoodidesse, vaid ka lihalettideni, kus suurenes eelkõige kallima otsa toodete müük.
Nõo Lihatööstus ostis välja Maag Grupp vähemusosaluse ja suurendas seeläbi proportsionaalselt teiste seniste omanike osalusi ettevõttes.
ASi Nõo Lihatööstus müügimaht suurenes tänavu nelja esimese kuuga 5%, aprillis oli kasv võrreldes aasta varasemaga 15%. Müügi kasvu toetavad tugev kodumaine lihatarbimine ja lihatoodete ekspordi kasv, teatas ettevõte.
Eesti suurim kodumaisel kapitalil põhinev lihatööstus, AS Nõo Lihatööstus astus Eesti Toiduainetööstuse Liidu (Toiduliidu) liikmeks.
Majanduses valitsev ebakindlus sunnib paljusid ettevõtteid investeerimisplaane edasi lükkama, kuid sageli toovad just keerulistel aegadel tehtud nutikad otsused edu hetkel, kui turg taas kasvama asub. Õige hetke tabamiseks tuleb firma tegemistesse sügavam pilk heita, plaanid selgelt paika sättida ning õigel ajal õiged sammud astuda. Kuidas see täpsemalt käib ja kes ütleb, millal on just sinu äri jaoks see kõige õigem aeg?