ASi Nõo Lihatööstus müügimaht suurenes tänavu nelja esimese kuuga 5%, aprillis oli kasv võrreldes aasta varasemaga 15%. Müügi kasvu toetavad tugev kodumaine lihatarbimine ja lihatoodete ekspordi kasv, teatas ettevõte.
Välisturgudest näitavad kõige paremat tulemust Läti ja Leedu, kus Nõo Lihatööstus on viimastel aastatel oma sortimenti oluliselt laiendanud ja kaubamärgi tuntust kasvatanud, edastab pressiteade.
Majanduses valitsev ebakindlus sunnib paljusid ettevõtteid investeerimisplaane edasi lükkama, kuid sageli toovad just keerulistel aegadel tehtud nutikad otsused edu hetkel, kui turg taas kasvama asub. Õige hetke tabamiseks tuleb firma tegemistesse sügavam pilk heita, plaanid selgelt paika sättida ning õigel ajal õiged sammud astuda. Kuidas see täpsemalt käib ja kes ütleb, millal on just sinu äri jaoks see kõige õigem aeg?