Viljandi vooditootja Delux Holding laiendas jõudsalt tegevusvaldkonda – lühikese aja jooksul on nad ära ostnud kaks täispuidust mööblit valmistavat tuntud ettevõtet.

- Viljandi vooditootja OÜ Delux Holding tegevjuht ja põhiomanik Göran Sjöholm, taamal Deluxi kaubik, mille reklaamimodelliks on Görani tütar. Foto: Väinu Rozental
Eelmise aasta septembris omandas
Delux Holding Tallinnas asuva OÜ Askala ja kuu aega tagasi ostis Askala ära Valgas asuva OÜ Gomab. Askala endine omanik oli AS Mainor ja Gomab kuulus enne Šveitsi firmale Gomab Swiss AG.
„Meie eesmärk on kasvatada paari aasta jooksul käivet 55-60 miljoni euroni ehk ligi kaks korda enam, kui see praegu on,“ ütles Delux Holdingu tegevjuht ja põhiomanik
Göran Sjöholm. „Et sellist käivet saavutada, peaks meil töötama umbes 1000 töötajat, praegu on kontsernis 620 inimest.“
Delux Holdingu käive oli eelmisel aastal 30 miljonit eurot ehk kaks miljonit eurot vähem kui 2016. aastal. Põhjuseks Saksamaa turu langus. Askala müüs toodangut umbes 3 miljoni ja Gomab, mis mullu kuulus veel šveitslastele, müüs umbes 8 miljoni euro eest.
Delux Holding on kakskümmend aastat tootnud voodeid ja madratseid. „Meie visioon on saada kodumööbli tootjaks,“ rõhutas Sjöholm. „Et saaksime lisaks magamistoa mööblile pakkuda elutoa, söögi-, köögi- ja muud mööblit. See on seotud ka riskide maandamisega – me ei tooda enam ainult üht liiki mööblitooteid.“
Delux Holding otsis laienemisvõimalust väljaspool Viljandit ka seetõttu, et Viljandis on väga raske leida vabu töökäsi. „Ma usun, et suudame Valgast lisatööjõudu leida, Läti asub ju lähedal,“ seletas Sjöholm. „Gomabi puhul on oluline märkida, et esiteks on neil pikk kogemus mööblitööstuses ja teiseks on neil saematerjali kuivati. Me ei pea nüüd enam ostma vaid kuivatatud saematerjali.“
Autor: Väinu Rozental. Äripaev
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kui seni on elektriautod olnud märgatavalt kallimad kui hübriidajamiga sõidukid, siis Opel seab uue standardi, tuues turule uue Frontera, kus nende kahe ajamitüübi hinnavahe on minimaalne. Kas see tähendab, et elektriauto valimine on nüüd lihtsam kui kunagi varem?