• 21.11.17, 17:45
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Konecranes loodab ka tänavu Eestis kasvada

Kraanamüüja Konecranes kasvatas nii müügitulu kui ka kasumit. Sellel majandusaastal loodab firma kasvada veel 10 protsenti.
Konecranes kraana.
  • Konecranes kraana.
  • Foto: Tööstusuudised.ee
Äripäeva infopanka jõudnud ettevõtte majandusaasta aruandest selgub, et tööstuslike masinate ja seadmete paigaldusega tegeleva Konecranes OÜ müügitulu kasvas mullu 11 protsenti, 4,92 miljoni euroni. Ärikasum suurenes aastaga 3 protsenti, 277 165 euroni.
Mullu töötas ettevõttes keskmiselt 68 inimest, see näitaja kasvas kuue võrra. Käive töötaja kohta suurenes 1,3 protsenti, 72 284 euroni. Keskmine brutotasu tõusis 15 protsenti, 1703 euroni kuus.
Täpsemalt tegeleb ettevõte metalli- ja elektrotehnikatööstuse toodete tootmise, ostu, müügi, ekspordi, vahenduse, paigaldamise ja remondiga. 2012. aastal alustas firma ka raamatupidamisteenuse pakkumisega.

Artikkel jätkub pärast reklaami

„Uusi kraanasid müüdi 1,75 miljoni eest, kraanade hooldus- ja remonditöid müüdi 1,29 miljoni euro eest. Paigalduse müügitulu ulatus 1,02 miljoni euroni,“ kirjutas firma oma tegevusaruandes.
„2017. aastaks on planeeritud müügitulu 10 protsendiline kasv. Kraanahoolduses on eesmärk senisest rohkem arendada Eesti turule müüdud kraanade perioodilist hooldust, remonti ja vananenud kraanade uuendamist.“
Ettevõtte emafirma on Konecranes Finland Corp. Eelmisel ja üle-eelmisel aastal Eesti tütarfirmast dividende ei võetud.
Põhjalikumalt saab tutvuda firma majandustulemustega Äripäeva infopangas

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.06.25, 10:39
Majandusekspert Valeria Kiisk: Eesti majandus vajab eksporti, kuid eksport vajab kindlat riskijuhtimist
Eesti ettevõtjad otsivad kasvu välisturgudelt, ent samal ajal näitab Euroopas ettevõtete pankrotistatistika kasvutrendi. Ekspordiriskid ei ole enam nišiteema – see on kasvu takistav reaalsus, millega peab arvestama iga juht, kelle kliendid ja kasvuambitsioonid asuvad piiri taga.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Tööstusuudised esilehele