A. Le Coqi juht Tarmo Noop ütles pressiteates, et joogitootja jaoks on tähtis näha ette ja luua ise joogiturul trende.
“Eesti turul näeme sellele pakendile suurt potentsiaali ja seni valitses selles tootekategoorias tühimik,” ütles Noop.
Ettevõtte jaoks tähendas uue klaaspudeli formaadi turule toomine suuremahulist investeeringut, mille moodustas liinide ümberehitus. Nippel on villitud ainulaadsesse pudelisse, mille arenduse taga seisis ettevõte ise.
Kokku investeeris joogitootja 142 000 eurot.
Uue toote turule toomise ja ettevõtte tootekategooriate laienemisega tekkis ka vajadus tõhustada joogiettevõtte logistikakeskuse üldist tööd ning laopinna kasutust. Äsja pandi punkt A. Le Coqi logistikakeskuse ja komplekteerimisala moderniseerimisele, mis läks ettevõttele kokku maksma 332 500 eurot. Projekti eesmärgiks on kiirendada koormate komplekteerimist ja vähendada ooteaegu erinevate ladustamis- ning komplekteerimisetappide vahel. A. Le Coqi logistikadirektori Erki Lehiste sõnul on ettevõtte jaoks ajakulu optimeerimine kliendi tellimuste komplekteerimiseks ja väljasaatmiseks kriitilise tähtsusega.
Uus A. Le Coq Premium Nippel on eripruul, mis jõuab poelettidele kuueses pakis.