Kuigi tööstusparkide esindajad kinnitavad kui ühest suust, et huvilisi jätkub, otsivad ettevõtjad pigem alternatiivseid lahendusi. Vahi tööstusparki kinnistuid müüva maakleri Sandra Musta sõnul on tööstuspargid aja jooksul kaotanud endise võlu.
Juba kümmekonna aasta eest hakkas Pärnu linn planeerima Loode-Pärnu tööstus-küla. Ent plaaniks see toona jäigi, peagi saabus ka majanduskriis, mil ettevõtted laienemise asemel hoopis tootmist koomale tõmbasid. Praegu on tööstuskülas püsti vaid OÜ ¬Pereauto Renault’ ja Dacia sõiduautode müügisalong ja teenindushoone. Kokkulepped on olemas veel kuue firmaga.
SA Ida-Virumaa Tööstusalade Arendus arendab tööstusparke Narvas, Jõhvis, Kivi-õlis ja Kohtla-Järvel. Nende kodulehelt on näha, et Narvas on huvi suur, ent teistes linnades ootab valdav osa kinnistuid alles huvilisi.
Kohalike omavalitsus huvide kõrval pakub konkurentsi ka eraettevõted. Tallinnas Priisles arendab tööstusparki Hammerhead OÜ, mis pindade müümise asemel neid hoopis välja üürib.
Seotud lood
Eesti kapitalil põhinev logistikaettevõte Via Express omab transporditeenuse osutamises enam kui 10-aastast kogemust. Ettevõte garanteerib klientidele täpsed tarneajad ning kauba kahjustamata kohalejõudmise. Nii tava- kui ka režiimikaupu vedavale Via Expressile on omistatud kvaliteedi-, toiduohutuse- ning keskkonnajuhtimise ISO-sertifikaadid.