Autor: Tanel Raig • 8. mai 2015
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Salvesti lastetoitude müügikäive on kasvanud 70%

Võrreldes eelmise aasta sama perioodiga kasvas Salvesti lastetoitude kategooria müügikäive 70%, selgub ettevõtte müügistatistikast. Müügikäibe tõusu põhjuseks on suures osas uue ökoloogilise pehmetes pakendites lastetoitude sarja Põnn turule toomine.

AS Salvest tegevjuhi Lauri Betlemi sõnul oli Salvesti lastetoitude müügi hüppeline kasv oodatust suurem ning kasvutrendi võib märgata kogu Eesti lastetoitude turul. “Lastetoitude kategoorias otsivad lapsevanemad täna ökoloogilisemaid, puhtast toorainest ja mugavas pakendis lastetoodeid,” selgitas Betlem. Turu suundumust silmas pidades toodi tegevjuhi sõnul eelmisel aastal kauplustesse uus ökoloogiline pehmetes tuubilaadsetes pakendites lastetoitude sari, mis on praeguseks end väga hästi tõestanud ja turutrende kinnitanud.

Betlemi sõnul on koduturule mõeldud toodete aktiivne arendus ja investeeringud tootmisesse kasvatanud Salvesti lastetoitude kategooria müüki märkimisväärselt – ligi 70%. Müügitulemustele on kaasa aidanud ka Põnn ökoloogiliste toodete sari, mis on mõne kuuga tarbijate seas väga populaarseks muutnud. Põnn ökoloogiline mangopüree pälvis ka köögivilja kategoorias Parima Toiduaine konkursi hõbemärgi. 

Põnni tootesarjaga toetab Salvest Pelgulinna Sünnitusmaja. Igalt Põnni toote ostult annetatakse toetuseks 1 sent, mille abil saab haigla soetada enda tööks vajalikke seadmeid. 2014. aastal ostetud Salvest Põnn lastetoitudega kogunes Pelgulinna sünnitusmaja toetuseks 7 715 eurot.

Jaga lugu
Toostusuudised.ee toetajad:
Harro PuusildTööstusuudised.ee juhtTel: 519 355 24
Anu SoometsSündmuste programmijuht Tel: 5164397
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 6670 077