Saku Õlletehase müügimaht liitrites tõusis kolmanda kvartali lõpuks aasta varasemaga võrreldes 9 protsendi võrra. Samal ajal kui õlleturg jäi stabiilseks, vedas kasvu eelkõige maitsevesi.
Saku kinnitas oma positsiooni alkoholivabade jookide valdkonnas, kasvatades vee müüki kolmanda kvartali lõpuks 33% võrra. Teise kategooriana tõusis siidri müük, Õlle müügitase jäi võrreldes eelmise perioodiga samaks. Tarbijate poolehoiu võitsid tänavu suvel turule tulnud Vichy uued laia valikuga maitseveed.
„Joogitootjatel on aastas eristatavad kaks olulisemat hooaega – suvi ja aasta lõpp. Tänavune suvi kujunes kokkuvõttes meie jaoks heaks perioodiks, mida toetas soe ilm ja mitmed tooteuuendused meie poolt,“ rääkis Saku Õlletehase juhatuse esimees Margus Kastein. Ta tõi välja ka ühe olulisema investeeringu, mille käigus rajati jooke kergetesse kartong-kastidesse pakendatav liin ja laiendati laopinda.
Saku käive oli 2014. aasta kolmanda kvartali lõpu seisuga ligikaudu samal tasemel nagu eelmise aasta võrreldaval perioodil, kasvades 1% võrra.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Mullu tegi Saku aasta kokkuvõtteks 71 miljoni euroga käiberekordi. Ligi 50% Saku toodangust läheb ekspordiks. Saku ekspordib tooteid 20 riiki.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Saku Õlletehase müügimaht tõusis ekspordi kasvu toel mullu 104 miljoni liitrini, mis ületab kõiki varasemaid aastaid.
Saku Õlletehas saatis eelmisel nädalal välja esimese kaubakoguse Saku õlut Lõuna-Koreasse ning septembri alguses läheb Saku ajaloo suurim saadetis Hiina; samuti täienes Saku eksporditurgude nimistu Itaalia näol.
Septembri alguses saatis Saku Õlletehas Lääne-Aafrikas asuvasse Sierra Leonesse teele õlut ja siidrit, ootel on veel tellimus Gambiast.
Saku Õlletehases alustas veebruaris tööd jooke kergetesse kastidesse pakendav liin, mis tõstab tootlikkust 33 korda ja asendab varem käsitsi tehtud töö.
Eesti ettevõtjad otsivad kasvu välisturgudelt, ent samal ajal näitab Euroopas ettevõtete pankrotistatistika kasvutrendi. Ekspordiriskid ei ole enam nišiteema – see on kasvu takistav reaalsus, millega peab arvestama iga juht, kelle kliendid ja kasvuambitsioonid asuvad piiri taga.