Saku kinnitas oma positsiooni alkoholivabade jookide valdkonnas, kasvatades vee müüki kolmanda kvartali lõpuks 33% võrra. Teise kategooriana tõusis siidri müük, Õlle müügitase jäi võrreldes eelmise perioodiga samaks. Tarbijate poolehoiu võitsid tänavu suvel turule tulnud Vichy uued laia valikuga maitseveed.
„Joogitootjatel on aastas eristatavad kaks olulisemat hooaega – suvi ja aasta lõpp. Tänavune suvi kujunes kokkuvõttes meie jaoks heaks perioodiks, mida toetas soe ilm ja mitmed tooteuuendused meie poolt,“ rääkis Saku Õlletehase juhatuse esimees Margus Kastein. Ta tõi välja ka ühe olulisema investeeringu, mille käigus rajati jooke kergetesse kartong-kastidesse pakendatav liin ja laiendati laopinda.
Saku käive oli 2014. aasta kolmanda kvartali lõpu seisuga ligikaudu samal tasemel nagu eelmise aasta võrreldaval perioodil, kasvades 1% võrra.
Mullu tegi Saku aasta kokkuvõtteks 71 miljoni euroga käiberekordi. Ligi 50% Saku toodangust läheb ekspordiks. Saku ekspordib tooteid 20 riiki.