Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Noop: sadama müügita jääks Eesti õlleturg raskusse
Tallinna Sadamas müüdud õlu moodustab A. Le Coqi juhi Tarmo Noobi andmeil veerandi tootjate müügist ja selle käibeta oleks turg raskustes.
Õllemüügist Tallinna sadamas rääkis Noop, et see kasvab tootjail üldiselt kõvasti, tema sõnul sel aastal lausa 25% ringis.
"Tänasel päeval moodustab müük sadamas ja laevadel juba üle 25% protsendi Eestis müüdud õllest ja üle 35% siidritest ja long drinkidest," märkis Noop. "Ilma selleta oleks Eesti joogitööstus suhteliselt raskustes," lisas ta.
Kui A. Le Coqi õllemüük selle aasta esimese kuue kuuga kasvas, siis Sakul langes. Mõlemad firmad on rohkem müünud mineraalvett ja muud veesegmenti kuuluvat.
Miks inimesed rohkem pudelivett ostavad, loe pikemalt tänasest Äripäevast.
Tänapäeva kiirelt arenevas ärimaailmas mängib tehnoloogia tööprotsesside efektiivsuse tõstmises olulist rolli. Üks selline uuenduslik lahendus, millest lõikavad suurt kasu mitmed ettevõtted, on Directo uus laohaldussüsteemi liides WMS Direct, mis on loodud spetsiaalselt Directo kasutajatele, kes tegelevad laomajanduse, kaupade liigutamise ja tootmisega.