Jüril tegutseva toiduainetööstuse AS Uvic juhatuse hinnangul karmistub konkurents grilllihatoodete segmendis Eestis iga aastaga.
Ettevõtte teatel käib sel hooajal võitlus sõna otseses tähenduses iga kliendi eest.
„Suve künnisel kasvab konkurentsi tase grill-lihatoodete segmendis märkimisväärselt,“ märkis AS Uvic juhatuse esimees Alexander Musarov. „Sellises võitluses ellu jääda ei aita niivõrd „turundusnipid“, vaid toodangu kõrge kvaliteet ja uued retseptid.“Musarovi sõnul toob Uvic igal aastal turule uut tüüpi lihatooteid.Lihatoodete tsehhi rajamisse ja arendamisse on ettevõte investeerinud kokku üle 2 miljoni euro. Väljastatava lihatoodangu sortimenti kuuluvad muuhulgas grillvorstid, grill-liha ja erinevat tüüpi šašlõkid.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Uute taastuvenergiaallikate kasutuselevõtt, kasvav võrgukoormus ja kõikuvad elektrihinnad sunnivad ettevõtteid otsima paindlikke, töökindlaid ja kasumlikke viise oma energiatarbimise juhtimiseks.