Võrumaal Umbsaare külas hukkus eile 50-aastane puidutöötleja, kes jäi liikuva transportööri lindi ja võlli vahele.
Osaühingus Kapa Puit töötanud 50-aastane mees jäi peale kolleegide lahkumist üksinda tööle edasi. Mees käivitas transportööri, mis oli mõeldud saematerjali teisaldamiseks. Saeraami juhataja leidis hukkunud mehe umbes tund aega pärast kolleegide lahkumist ning kutsus välja päästeameti.
„Mehe riided jäid liikuva transportööri lindi ja võlli vahele ning vedasid ta kaasa, põhjustades surma. Kuna ta oli seal üksinda, ei saanud keegi ka masinat välja lülitada, et teda päästa,” selgitas juhtumit uuriv tööinspektsiooni tööinspektor-uurija Kalmer Kärblane.Möödunud aastal oli 100 000 töötaja kohta arvestatuna töötleva tööstuse harudest kõige õnnetusterohkem just puidutööstus, kus toimus 2006 tööõnnetust. Kolm puidutööstuses töötlejat said möödunud aastal surma.„Puidutööstuse ettevõtteid kontrollides on tööinspektorid korduvalt näinud, et masinatelt on eemaldatud valmistaja poolt paigaldatud kaitseseadised,” nentis tööinspektsiooni töökeskkonna osakonna juhataja Rein Reisberg.„Võib ju arvata, et ilma kaitseseadisteta saab töötada kiiremini või mugavamalt, aga tegelikult on see ohtlik töötaja tervisele. Ilma kaitseseadisteta ei ole välistatud kokkupuuted masina ohtlikult liikuvate osadega, mis võib lõppeda tööõnnetusega.”Käesoleval aastal on tööinspektsioonis registreeritud 3365 tööõnnetust, lisaks on täpsustamisel 228 õnnetuse asjaolud. Surmaga lõppenud tööõnnetusi on registreeritud 13, lisaks on täpsustamisel kolme surmaga lõppenud õnnetuse asjaolud.
Seotud lood
Kui seni on elektriautod olnud märgatavalt kallimad kui hübriidajamiga sõidukid, siis Opel seab uue standardi, tuues turule uue Frontera, kus nende kahe ajamitüübi hinnavahe on minimaalne. Kas see tähendab, et elektriauto valimine on nüüd lihtsam kui kunagi varem?